Calvinator Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har nettopp installert Vista og briefet litt med det og så kommer problemet.. Spillene jeg installerer får grafikk bugs i form av grafikk som ikke loades på riktig måte.. Har oppdatert skjermdrivere... Har et 7600GS fra gainward.. Windows Vista Business Noen som veit hva problemet er? Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Du får vel prøve å ringe service-avdelinga til Microsoft. De vil HEEELT sikkert finne ut hva som foregår... på flere måter enn en :D Endret 9. januar 2007 av Dummst Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 jasså? piratkopiert? skandale. Er jo bare bizniz utgaven som er ute nå vettu ... og da er det vel bizniz support og da Neida ... men er det ikke oppdaterte drivere ute, så sliter du kanskje. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Piratkopiert? Hva er det for noe? aldri hørt om Tilbake til saken: Jeg tror at problemet skyldes drivere som mangler.... Jeg har sett flere som har problemer med vista og nvidia-kort i kombinasjon. ATI har visst fått fikset seg ordentlige drivere ifølge kommentarer på andre forum. Takk for raske svar Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Piratkopiert? Hva er det for noe? aldri hørt om Tilbake til saken: Jeg tror at problemet skyldes drivere som mangler.... Jeg har sett flere som har problemer med vista og nvidia-kort i kombinasjon. ATI har visst fått fikset seg ordentlige drivere ifølge kommentarer på andre forum. Takk for raske svar 7680422[/snapback] ATI har aldri hatt ordentlige drivere, jeg syntes ATI sine drivere er på linje med Nvidias Quad-SLI drivere (tenker på stabilitet her) Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er mange som har lovlig vista nå, bla meg. har jo kommet ut for en god stund siden til bedrifter. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) ATI har aldri hatt ordentlige drivere, jeg syntes ATI sine drivere er på linje med Nvidias Quad-SLI drivere (tenker på stabilitet her) 7680526[/snapback] Vet ikke om du noen gang har hatt ATI selv, men hadde aldri problemer med driverne da jeg hadde Radeon 9800, og mitt nåværende x1950 Pro er stabilt. Edit: Nå bruker jeg forøvrig ikke Vista, da jeg ikke har bruk for det. Holder meg selv til XP til Vista blir en absolutt nødvendighet. Endret 9. januar 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 http://www.hardware.no/nyheter/skjermkort/...ere_klare/35195 Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvilke spill gjelder dette, og har du en Core Duo prosessor? Er visst ett problem med Core Duo (eller flerkjerne), Vista og spill (mulig DirectX). Fiksa dette problemet for en kamerat for en måneds tid siden via en reg hack som sier at noe skal bare prosesseres på en kjerne, ikke to. Men se om denne nye driveren fungerer, hvis ikke så ligger fiksen inne på Battlefield 1942 hjemmesideforumet. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Jeg har den seneste driveren fra nvidia.. Jeg har oppdatert direct X. Og jeg har ikke dual-core prosessor.. Har en P4 på 4Ghz i dette tilfellet Problemet gjelder et spill kalt Scarface.. Rakk ikke prøve andre før sinnet tok overhånd har vista liggende på Dvd så jeg kan sikkert innstalere det igjen hvis jeg finner noen drivere først.. Kjører XP media-center nå Endret 9. januar 2007 av Calvinator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå