Gå til innhold

Ny kategori for språk?

Gjest Slettet+9817234daf

Trenger vi en egen kategori for språk?  

83 stemmer

1. 1. Trenger vi en egen kategori for språk?

• Ja
      46
    • Nei
      17
    • Whatever
      20

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

I forsøk på å heve den kulturelle standarden på Diskusjon.no tenkte jeg at en kategori hvor vi kan diskutere språk, lære av hverandre og ha det gøy med utenlandske strofer er på sin plass. Dette vil være en kategori både for dem som skal til syden og lurer på hva "en kasse øl, takk" er på gresk, og for dem som virkelig ønsker å fordype seg i forskjellige språks finurligheter.

Hva mener folket på Diskusjon.no?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Skulle til å skrive nesten det samme som "Hanne:)" bare at det vil skade med enda flere kategorier. :p

Men når jeg tenkter over det så ville det vært kjekt med en slik kategori! Kan jeg få stemme på nytt? :--<

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hva er det som er kalt med denne tråden? Den popper opp i mine innlegg hele tiden! :realmad:

Fra "mine innlegg":

i dag, 18:35

Siste innlegg karlpeder

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Trådar med avstemningar som ligg i Tilbakemeldinger-forumet vert markert som ulest kvar gong nokon stemmer.

7707020[/snapback]

Aha, slik det fungerer.

Hvor lenge skal denne vare forresten?

Offtopic:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
incanus fra tidshjulet.net? :green:
Lenke til kommentar

Språk, vil dette da også omfatte diskusjon rundt norsk språk, eller ser du for deg en kategori kun beregnet for "utenlandske språk" Wh1te?

Jeg mener at om kategorien kun skal diskutere alt annet enn det norske språk, vil ikke kategorien nødvendigvis ha så gode egenskaper til å leve, og vil kun være for de spesielt interesserte.

Men selvfølgelig, en slik kategori kan absolutt være på sin plass og selvfølgelig meget nyttig, men jeg tror det kan være nyttig at Norsk bør diskuteres der og.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...