Chatrine17 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 C-disken min er på 19 GB og snart stappfull. Jeg har forsøkt å installere alt av programmer osv på den andre partisjonen min for ikke å overfylle C-disken. Selv om jeg har gjort det slik legger det seg masse mapper og dilldall på C-disken. Hvorfor er det slik Veit at dette er et teit spørsmål men... Nå ønsker jeg å rydde opp men vet ikke hvor jeg skal starte. Mappa "documents and settings" er på 4,41 GB mens mappa "programfiler" er på 8 GB..."windows" mappa er på 3,5 GB. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det første du bør gjøre er dette: Last ned og installer et program som heter ccleaner. Du finner det på www.ccleaner.com Dette programmet sletter gamle filer fra pc-en som ikke lenger er i bruk. Dette pleier å være veldig effektivt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Her er mapper du kan trygt slette innholdet av. Bare merk alle filene i mappene (ctrl + a) og trykk shift + delete (sletter alle filer uten å legge dem i papirkurven). - C:\windows\temp\ - C:\Documents and Settings\BRUKERNAVN\Local Settings\Temp (må velge å vise skjulte filer i kontrollpanelet - > mappealternativer -> vis) - Også husk å tømme innholdet i papirkurven om du har filer der som du har slettet fra før av. Andre ting du kan gjøre er å redusere hvor mye plass System Restore bruker av disken. - Kontrollpanelet - > System ->Systemgjennoppretting/system restore - Velg C: og sett den til maks 1GB (1000MB). Det er også noen få triks til, men dette er hvertfall en start. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå