Gå til innhold

Two hands - To simple?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det greieste er å gjøre dodge/burn på en versjon med farger, så er det mye mer data å jobbe med, samt naturligvis så høy oppløsning som mulig. Originalen, med andre ord.

Og ja, bruk en liten pensel, velg burn tool, og range oppe på verktøylinja på shadows. Følg linjene med penselen til resultatet blir bra.

Jeg kan jo alltids gjøre en demonstrasjon.

Lenke til kommentar

Jeg kan overhode ikke å bruke dette verktøyet.

Dodge er et tool og burn er et annet. Burn gjør mørkere, og dodge gjør lysere =/

Nei dette kunne jeg ikke. Prøvde i ps, men fikk det ikke helt til. Skal jeg følge hver enkelt rynke? Kan du ikk legge ut et print screen der du viser hvordan du pensler over?

:ermm:

Lenke til kommentar

Det må gjøres på hver enkelt rynke ja. Tidkrevende, men det gir resultater så lenge du ikke overdriver (unntaket er når det ikke skal se naturlig ut).

Vet ikke hvor mye hjelp det er i screenshot, men her er et eksempel på hva som kan gjøres. Det hjelper også om det er skikkelige rynker der fra før.

post-57260-1168458704_thumb.jpg

Lenke til kommentar

I like!

Men som har blitt sagt før, stilig om det hadde vært 2 hender, og om armene kunne synes litt. Hva om du tar bildet litt ovenfra, men vrir hendene oppover mot kameraet, om du skjønner? Får du mer av armene med da, uten at det ser ut some de bare går rett bakover? Bare et forslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...