riktig Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det holder med bare dodge/burn for denne greia. Ikke så vanskelig, bare følg rynkene og linjene. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Hvordan går jeg fram da? Starte på VS 1 eller på VS 3? Skal jeg bare forstørre bildet, velge en pensel str. som passer til rynkene å "male" i vei? Kan vell ikke legge til en versjon så jeg ser hva du mener. Så kan jeg komme med en egen versjon etterpå? (A) Marius Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det greieste er å gjøre dodge/burn på en versjon med farger, så er det mye mer data å jobbe med, samt naturligvis så høy oppløsning som mulig. Originalen, med andre ord. Og ja, bruk en liten pensel, velg burn tool, og range oppe på verktøylinja på shadows. Følg linjene med penselen til resultatet blir bra. Jeg kan jo alltids gjøre en demonstrasjon. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg kan overhode ikke å bruke dette verktøyet. Dodge er et tool og burn er et annet. Burn gjør mørkere, og dodge gjør lysere =/ Nei dette kunne jeg ikke. Prøvde i ps, men fikk det ikke helt til. Skal jeg følge hver enkelt rynke? Kan du ikk legge ut et print screen der du viser hvordan du pensler over? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det må gjøres på hver enkelt rynke ja. Tidkrevende, men det gir resultater så lenge du ikke overdriver (unntaket er når det ikke skal se naturlig ut). Vet ikke hvor mye hjelp det er i screenshot, men her er et eksempel på hva som kan gjøres. Det hjelper også om det er skikkelige rynker der fra før. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Dette ble ikke bra! :!: Kun gjort noe med venstre til høyre. Edit: Ser du har 5% eksposure, jeg hadde 50% :!: *Venstre* Endret 11. januar 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ta det rolig, og mal heller flere strøk, så får du letter kontroll. For å være en smule on-topic: Kult bilde, men det hadde kanskje vært kulere om det faktisk var to hender, og ikke en som er kopiert. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 hehe....som sagt tidligere. Bildet var aldri ment for å brukes. Jeg glemte å slette det etter å ha vist det til lillesøstera mi. Jeg skal prøve mer senere. Mye stress med skole akkurat nå. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Så hvilket bilde er best av de jeg har lagt ut? Jeg skal legge inn et på foto.no og vil nå finne det beste bildet. Marius Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Dette ble ikke bra! :!: Kun gjort noe med venstre til høyre. Edit: Ser du har 5% eksposure, jeg hadde 50% :!: *Venstre* 7693004[/snapback] Det kan se litt ut som du har brukt en for stor pensel. Prøv med en tynnere Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg gjorde det litt senere, men ble ikke bra da heller. Det er ikke så mange rynker fra før så ble for falsk. Jeg får prøve senere, når frustrasjonen ikke kommer med en gang Marius Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Kontorstol: Artefaktene ser ut som rim på knokene! 7684802[/snapback] Det var bare på kødd da Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 I like! Men som har blitt sagt før, stilig om det hadde vært 2 hender, og om armene kunne synes litt. Hva om du tar bildet litt ovenfra, men vrir hendene oppover mot kameraet, om du skjønner? Får du mer av armene med da, uten at det ser ut some de bare går rett bakover? Bare et forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå