Bruker-93156 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg er usikker på om dette funker. Er det kunst, noe abstrakt eller bare et enkelt motiv? Jeg vet ikke hva jeg syns, så dere får si dere mening! Jeg ønsker at alle som leser dette sier sin mening, uansett hvordan den låter! Fortsatt god kveld! Marius Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kult bilde med artig lyssetting. Men savner mer kontrast i hende. Ville nok redigert de så de ser litt mer "brukt" ut, hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har du klippet ut hendene? Tror det kunne vært kult og sett armene også. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Flott bilde synes jeg! Men hvordan fikk du alt rundt og bakgrunnen til å bli helt sort? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 dynamic: Done and taken care of Men er det for mye/lite for dere? NorthGarden: Jeg har klipper hendene til etter bildet. Orginalen er ikke slik at hendene blir noe fine. Ligger mest rett bak hånden slik at man ikke ser de skikkelig. naits81: Det er flere måter å gjøre det på, det jeg har gjort er å markere hånda å gjort om kun bakgrunn. Når hånden er markert trykker jeg CTRL - Shift - I (i for ivar, i CS2) Kom igjen resten av dere, kom med deres mening, selv om det kanskje bare er "Kult bilde", jeg må vite om det faller i smak hos andre! Marius Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Får ta med at hendene tilhører lillesøstera mi så mamma blir ikke glad når hun ser hva jeg har gjort med hendene hennes Ser nesten ut som en skogshoggers hender Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 dynamic: Done and taken care of Men er det for mye/lite for dere? 7674964[/snapback] Det er bedre, men tror det passer godt med en enda mer dramatisk effekt her. Skal se om jeg finner et eksempel. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg vet ikke hvorfor men de hendene minner meg om maria Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg er usikker på om dette funker.Er det kunst, noe abstrakt eller bare et enkelt motiv? Jeg vet ikke hva kunst er, så det skal jeg ikke dømme om. Men det bildet fikk meg til å stoppe opp, og det sender fantasien på tur... Uhyre enkel komposisjon, godt presentert, -veldig bra! Jeg likte den første versjonen klart best, den kunne jeg gjerne hatt på veggen i ganske stort format. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Tusen takk for svar! Bare fortsett å sende inn innlegg! Det er hyggelig! Dynamic: Om du ønsker mer drastikk er det bare å si fra, jeg vil ikke gå for langt heller, så går sakte fram. Jeg er veldig fornøyd med bildet nå! Marius Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Dette var et kult bilde, kreativt og stilig. Er enig i at det burde ha vært mer kontrast i forhold til den første versjonen du postet, men den siste versjonen var litt overkill etter min mening mtp kontrast der kontrastartefaktene fremtrer tydligere. Kanskje du får til å lage litt rynker på hendene?? Jeg likte din 2.versjon best. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nå begynner det å ligne noe jeg Prøv å få fram "rynkene" i hendene enda mer. Bildet lider dessverre litt av hardt lys noen steder, men prøv som sagt å få fram "rynkene" bedre. Tror det blir bra da. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 For meg var originalen tøffest. Pekte seg litt mer ut. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Hmm, noen ide til å få fram rynkene bedre? Det harde lyset skal jeg fikse på.. Marius Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er det rynker nok? Bare et eksempel Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Kontorstol: Du har vell bare satt ned belysningen litt og lagt på "unsharp maks"? Jeg skal se hva jeg får gjort utover kvelden. Marius Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Kontorstol: Artefaktene ser ut som rim på knokene! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Vet ikke om det ble bra jeg. Vanskelig å få fram rynker uten å gå for langt på kontrastene. Marius Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hva med gode gamle dodge & burn? Perfekt for å fremheve rynker uten å drepe alt med levels. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Hva med gode gamle dodge & burn? Perfekt for å fremheve rynker uten å drepe alt med levels. 7692576[/snapback] Jeg leste den tråden om dogde/burn og ble satt ut ganske tidlig. Jeg har null peil på layers og masks, så det ble mye fremmedord. Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå