Gå til innhold

Two hands - To simple?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dynamic: Done and taken care of ;) Men er det for mye/lite for dere?

NorthGarden: Jeg har klipper hendene til etter bildet. Orginalen er ikke slik at hendene blir noe fine. Ligger mest rett bak hånden slik at man ikke ser de skikkelig.

naits81: Det er flere måter å gjøre det på, det jeg har gjort er å markere hånda å gjort om kun bakgrunn. Når hånden er markert trykker jeg CTRL - Shift - I (i for ivar, i CS2)

Kom igjen resten av dere, kom med deres mening, selv om det kanskje bare er "Kult bilde", jeg må vite om det faller i smak hos andre!

Marius

Lenke til kommentar
Jeg er usikker på om dette funker.

Er det kunst, noe abstrakt eller bare et enkelt motiv?

Jeg vet ikke hva kunst er, så det skal jeg ikke dømme om. Men det bildet fikk meg til å stoppe opp, og det sender fantasien på tur...

Uhyre enkel komposisjon, godt presentert, -veldig bra!

Jeg likte den første versjonen klart best, den kunne jeg gjerne hatt på veggen i ganske stort format.

Lenke til kommentar

Dette var et kult bilde, kreativt og stilig. Er enig i at det burde ha vært mer kontrast i forhold til den første versjonen du postet, men den siste versjonen var litt overkill etter min mening mtp kontrast der kontrastartefaktene fremtrer tydligere. Kanskje du får til å lage litt rynker på hendene??

Jeg likte din 2.versjon best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...