Krishell Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 http://www.overclocking.dk/images/litterat...atur/1215-5.jpg <-- Noen som vet hvor jeg får tak i en slik? Er jo et must Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Tror microplex skulle ta inn denne saken her... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hvorfor ikke prøve å lage en slik innretning selv? Materialer kan du jo få tak i på clash ohlson, biltema, fyllinga osv. Det krever sikkert en del redskaper men......du har sett hva de har fått til på overklokking.no f.eks. :smile: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 14:30, skrev LasseAndreK:Det krever sikkert en del redskaper men......du har sett hva de har fått til på overklokking.no f.eks. :smile: En dreiebenk f-eks :wink: Men det går jo an og lage noe enklere. Jeg fikset jo en liten tank med glass fra en bilderamme, litt silikon og et stykke kabel. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Det er bare fantasien som setter grenser.... :smile: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-11-25 23:14, skrev Krishell:http://www.overclocking.dk/images/litterat...atur/1215-5.jpg <-- Noen som vet hvor jeg får tak i en slik? Er jo et must Akkurat den er et produkt av tyske Aqua Computer. Den kan du få i mange forskjellige farger og variasjoner. Enten kjøper du fra tyskland, ellers venter du et helt til microplex får den inn. De skal nemlig starte et samarbeid med dem! Så nå vet dere hva dere kan ønske dere til jul !! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Var det slik at Microplex skulle få slike ? Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 pr0n :wink: Kanskje jeg må utsette å skaffe meg ny vanntank litt ennå også da :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå