CrazyEagle Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei! Dette festlige skjedde igår, skjønner ikke hvordan det kan ha hendt en gang. Jeg satt og spilte litt Counter-Strike: Source i går kveld og hørte på musikk med Windows Media Player i tillegg. Så skal jeg skifte til en sang og trykker noen ganger på den knappen Greier ikke forklare bedre) man skifter sang med noen ganger. Plutselig slutter keyboardet å virke. 5 sekunder etter ble det lys og alt. Så spilte jeg litt til, rakk kanskje 30 sekunder før keyboardet døde ut. Jeg tar ut USB kontakten og setter den inn igjen. Får følgende beskjed i Windows: New device detected blablabla, også skal det komme Logtiech G15 Keyboard, men det kommer unknown device. Så kommer det en ny "boble" der det står: "Windows could not recognize the connected USB device" Det er alt som skjer.. Keyboardet like dødt, prøvd å innstalere software på nytt flere ganger, og testet keyboardet på 4 andre pc'er med samme resultat. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hmm.. Har ikke noe proft svar til deg men jeg har hatt G15 i et år nå og aldri vært problemer med det. Eneste jeg kommer på er at du må nok bytte det inn. Det er nok noe gale med akkuratt det tastaturet der, slik som du beskriver .. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Jepp, det jeg trodde. SKal levere det tilbake så skulle de sjekke det Jeg har også hatt mitt G15 i ett års tid, og er storfornøyd! Kunne ikke vært bedre Men takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå