BlastyTrasty Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Content is king. Og XBOX 360 har mykje bra ute no, og endo mykje meir bra på vei. Gledar meg til eit kjempe år. No er det snart Lost planet, og så er det Forza, så håpar eg at Mass Effect kjem snart. Då er alt velstand! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Sikker på de ikke mener 15 millioner solgte konsoller totalt fordelt på i år og i fjor? Slik tolker jeg det, de har i dag 5 millioner live medlemmer, og de skal kun vinne 1 million nye på 7,5 millioner solgte konsoller? Når halvparten er medlem i dag?! Endret 8. januar 2007 av zaico Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er vel noe med at de som har kjøpt den til nå er rimelig hardcore-spillere som kjøper mange spill (attach rate på over 5 er veldig bra) og de fleste er opptatt av online. Jobben videre nå er å få mainstream interessert. Jeg tipper det ligger et priskutt mellom linjene for å nå 13-15 mill. i år. Og GTA 4 og Halo 3 vil selvsagt selge x antall millioner konsoller. Lenke til kommentar
patham Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) 10.4 millioner til nå er det vel ikke mange som hadde trodd da. Det er et bra forsprang. Nå er alle 3 ute på markedet, så det blir full rulle fra mars Så hvorfor skal de ikke få til 13-15 millioner? 1. Kom først og har vokst mye på det året. 2. Billigere 3. Gode ekstra tjenester som blir bare bedre og ikke minst flere av de kommer 4. Spill, spill, spill og spill. God spilla ser ut til å renne inn til 360 i løpet av året. 5. Mulig priskutt 6. Kan tenkes at Zepher kommer samtidig som et mindre priskutt på Core og et litt større på premium. Ren gjetting men hadde made sense Blir et meget spennede år det her. Blir jo bare spekulasjoner uansett. Endret 8. januar 2007 av disabled Lenke til kommentar
dill-hole2 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Den ligg midt mellom Wii og PS3 kva pris angår, har betre (?) grafikk enn Wii og konkurrerer med PS3 på same feltet, eg ser ingen grunn for ikkje å anbefale konsollen. Eg har vært Playstation-fan heile livet, men har blitt overbevist om at Microsoft har gjort ein god jobb med 360. 7675265[/snapback] Den ligger 2-600kr. over Wii i pris. Du får premium versjonen under 2800kr. Billigst har smartclub.no vært---> 2499,- Og 360 har (mye?) bedre grafikk enn Wii. Har ikke fått sjekket ut PS3, men regner 360 og PS3 er ganske like. Wii har mere GC, PS2 og xbox1 grafikk. Faktisk så synes jeg xbox1 har bedre grafikk enn alle forrige gen. konsollene inkl. Wii. Men smaken er baken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå