Gå til innhold

MS: 360 så langt og mål for 2007


_norse_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikker på de ikke mener 15 millioner solgte konsoller totalt fordelt på i år og i fjor?

 

Slik tolker jeg det, de har i dag 5 millioner live medlemmer, og de skal kun vinne 1 million nye på 7,5 millioner solgte konsoller? Når halvparten er medlem i dag?!

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Er vel noe med at de som har kjøpt den til nå er rimelig hardcore-spillere som kjøper mange spill (attach rate på over 5 er veldig bra) og de fleste er opptatt av online.

Jobben videre nå er å få mainstream interessert. Jeg tipper det ligger et priskutt mellom linjene for å nå 13-15 mill. i år. Og GTA 4 og Halo 3 vil selvsagt selge x antall millioner konsoller.

Lenke til kommentar

10.4 millioner til nå er det vel ikke mange som hadde trodd da. Det er et bra forsprang. Nå er alle 3 ute på markedet, så det blir full rulle fra mars

 

Så hvorfor skal de ikke få til 13-15 millioner?

1. Kom først og har vokst mye på det året.

2. Billigere

3. Gode ekstra tjenester som blir bare bedre og ikke minst flere av de kommer

4. Spill, spill, spill og spill. God spilla ser ut til å renne inn til 360 i løpet av året.

5. Mulig priskutt

6. Kan tenkes at Zepher kommer samtidig som et mindre priskutt på Core og et litt større på premium. Ren gjetting men hadde made sense

 

Blir et meget spennede år det her. Blir jo bare spekulasjoner uansett.

Endret av disabled
Lenke til kommentar
Den ligg midt mellom Wii og PS3 kva pris angår, har betre (?) grafikk enn Wii og konkurrerer med PS3 på same feltet, eg ser ingen grunn for ikkje å anbefale konsollen. Eg har vært Playstation-fan heile livet, men har blitt overbevist om at Microsoft har gjort ein god jobb med 360.

7675265[/snapback]

 

Den ligger 2-600kr. over Wii i pris. Du får premium versjonen under 2800kr. Billigst har smartclub.no vært---> 2499,-

Og 360 har (mye?) bedre grafikk enn Wii. Har ikke fått sjekket ut PS3, men regner 360 og PS3 er ganske like. Wii har mere GC, PS2 og xbox1 grafikk. Faktisk så synes jeg xbox1 har bedre grafikk enn alle forrige gen. konsollene inkl. Wii. Men smaken er baken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...