Mr.Anki Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei. Jeg lurer på om det kommer laptop'er som har skjermkort som støtter dx10 om et halv år ca ? mvh Anki Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Skjermkort i middelklassen med støtte for DirectX 10 skulle vel komme i første kvartal, så da kommer de nok for bærbare litt etter. Jeg vil tro at flere modeller er på markedet innen sommeren, men jeg kan ikke love noe. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Ok, for da blir det laptop kjøp på meg. *får håpe* Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg skal nok kjøpe bærbar pc selv rundt den tiden der, så jeg skal følge med. I tillegg blir det spennende med nye cpuer fra AMD og Intel, samtidig som HDMI vil nok komme på flere pcer. Men om det ikke har kommet en bærbar pc innet 6 måneder som støtter DirectX 10, så vil det overraske meg. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Får holde øynene åpne. Og får håpe di ikke blir alt for dyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå