bemo Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei! Jeg mangler videokameraer til et undervisningsopplegg i morgen, og må bruke mitt Canon A620. Jeg har et 1 GB minnekort på det kameraet - er det noen som har peiling på hvor mange minutter film jeg kan få på et slikt minnekort? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kan du ikkje berre teste? Film eitt minutt og sjå kor mykje plass den fila tek. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ifølge manualen lastet ned fra Canon Asia så har du på ett 1GB kort plass til 8 minutter og 18 sekunder med standard video av beste kvalitet som er 640x480 punkters oppløsning og 30 bilder pr. sekund. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ifølge manualen lastet ned fra Canon Asia så har du på ett 1GB kort plass til 8 minutter og 18 sekunder med standard video av beste kvalitet som er 640x480 punkters oppløsning og 30 bilder pr. sekund. 7674448[/snapback] Ja, i praksis vil du få LITT mer, men ubetydelig. Kommer an hva du filmer og hvor mye motivet lar seg komprimere. På mitt kamera står det 8 min 38 sek. Og det holder bestandig. Hvis du er "heldig" kan du filme noe lengre, men ikke veldig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå