V-by Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Til musikk bruker jeg mediamonkey. brukte winamp før, men fant ut at mediamonkey var både enklere, raskere og bedre for meg. Til film bruker jeg VLC, det finnes ingen over, ingen ved siden av, men bare under Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 iTunes til musikk og VCL til film Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Til musikk så er det winamp. Har brukt det så lenge jeg husker. Har prøvd en masse forskjellige programmer men det var ingen jeg likte egentlig. Følte winamp var enklest for mitt bruk. Til film så er det VLC og mediaplayer som blir brukt. VLC spiser jo nesten alt mulig og mediaplayer blir brukt til DVD. Bruker også winamp i noen tilfeller. Er ikek så viktig hvilket program egentlig bare filmen blir avspilt Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Bruker WinAmp når jeg skal spille av musikk. Har all musikken i én mappe, så jeg bruker som regel WinAmp til å spille av hele mappen (Shift+L), så om det er en spesifikk sang jeg leter etter, trykker jeg "J" og så kan jeg skriver jeg inn en del av artistnavnet eller sangtittelen, og alt som inneholder de bokstavkombinasjonene vil dukke opp i en kjekk liten liste. F.eks: Jeg skriver inn "The Trooper" og får da opp: Iron Maiden - The Trooper og Children of Bodom - The Trooper (Iron Maiden cover) Utrolig hendig om man skal se om man har flere versjoner av èn sang. Det finnes også en hel del plug-ins/addons for programmet. Man kan f.eks få en annen EQ så man kan få dypere bass om man vil ha det. Undertegnede har bare én addon selv, og det er den som gjør at man kan se hvilken sang man spiller av i MSN. Jeg burde vel kanskje prøve ut andre avspillingsprogrammer, og se om det er noe nytt jeg har bruk for, men er så fornøyd med WinAmp at jeg ikke gidder, egentlig. Jeg bruker old-skool skinnet til WinAmp, og det kan være litt vanskelig å finne frem i om man er ny med programmet. Anbefaler egentlig alle å bruke det nye moderne og heller lære seg hurtigtaster. For video bruker jeg VLC av den enkle grunn at en kompis av meg sa det var bra. Har så langt spilt av alt jeg har prøvd og er fornøyd med det. I tillegg er det veldig brukervennlig. Eneste jeg savner er at videobildet er større når programmet er maksimert, uten å være i fullskjerm-modus. KristianG Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 En bruker hadde ikke forstått retningslinjenes forbud mot spam og førstepostens oppfordring om det samme, og fikk postene sin slettet. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg bruker musikCube til avspilling av musikk fordi det er gratis, kjapt og enkelt. JEg bruker VLC til film av samme grunner som ovenfor. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 jeg bruker VLC til film. bruker windows media player til musikk:D er enkelt og greit og slipper og laste ned! ligger på pc! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nå ble jeg sjokkert. Er ikke Itunes med? Bruker I tunes til musikk og winamp+divX encoder\WinDVD til film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå