vestlia Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei! Har en bærbar pc med spec: Intel Pentium M 1.7GHz 512mb RAM 128mb integrert skjermkort Kjøpt meg Heroes 5 og installert det, det starter og slutter med en gang etter at jeg har valgt oppdrag. Hva kan dette komme av? Leste at det var skjermkortet som ikke var støttet, men det skulle bli fikset på! Noen som har svaret? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 du kan prøve å oppdatere driverene til skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 du kan prøve å oppdatere driverene til skjermkortet ditt. 7674695[/snapback] Dette er sikkert et usannsynelig dumt spørsmål, men hvordan skal jeg oppdatere driverne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 hvilket merke er det på pcen? gå inn på dems side Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 hvilket merke er det på pcen? gå inn på dems side 7676593[/snapback] Er en HP nc6120. Fant resultat på hjemmesiden. Tusen takk for all hjelp. Håper bare jeg får spilt Heroes for det er et sinnsykt bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå