tarQue Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Jeg har laget en horizontal meny, men bakgrunds bilde jeg har satt vises ikke når jeg beveger musen over menyen. Hva er galt. Er det noe feil med koden?: /* CSS Document */ body { background-color: #525252; } #chromemenu{ width: autopx; font-weight: bold; font-size: 90%; } #chromemenu:after{ /*Add margin between menu and rest of content in Firefox*/ content: "."; display: block; height: 0; clear: both; visibility: hidden; } #chromemenu ul{ width: auto; padding: 5px 0; margin: 0; text-align: left; /*set value to "right" for example to align menu to the left of page*/ } #chromemenu ul li{ display: inline; } #chromemenu ul li a{ color: #FFFFFF; padding: 5px; margin: 0; text-decoration: none; } #chromemenu ul li a:hover{ background: url(images/menubghover.gif) center center repeat-x; } Endret 11. januar 2007 av mathiasid Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 har merket dette før. da hadde jeg ikke doctype, hvilken doctype bruker du og hvilken nettleser. IE viser ikke hover uten riktig doctype har jeg merket. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 På #chromemenu ul li a:hover har du to center. Lenke til kommentar
tarQue Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 tusen takk! Begge svarene funket! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå