pong Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg ser etter en billig, 300-500 kroner mp3 spiller med si 512 eller høyere minnekapasitet. Lydkvalitet er egentlig en secondary consideration. Men jeg er spesielt intresert i at spilleren bruker AA batterier, da jeg kan få tak i billige slike batterier. FM radio er ikke et must, men er heller ikke et minus. Diktafon er vel nogen lunde ubrukelig, men tar det gjerne. Det går vell med oppladbare spillere også, men de er vel merkbart mye dyrere. AAA batterier går vell men min forståelse er at de er veldig dyre i forhold til AA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg ser etter en billig, 300-500 kroner mp3 spiller med si 512 eller høyere minnekapasitet. Lydkvalitet er egentlig en secondary consideration. Men jeg er spesielt intresert i at spilleren bruker AA batterier, da jeg kan få tak i billige slike batterier. FM radio er ikke et must, men er heller ikke et minus. Diktafon er vel nogen lunde ubrukelig, men tar det gjerne. Det går vell med oppladbare spillere også, men de er vel merkbart mye dyrere. AAA batterier går vell men min forståelse er at de er veldig dyre i forhold til AA. 7674094[/snapback] Velkommen til 2007 ^^ LOL du kan spille mange timer musikk med en 8-pakning AAA batterier for 20 kr på Kiwi AAA som er vanligst iden prisklasse, AA er sjeldent på mp3 spillere Lenke til kommentar
pong Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 ok, så AAA da. I så fall nytt spørsmål: Hvor kan jeg få ekstremt billige AAA batterier? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Jeg ser etter en billig, 300-500 kroner mp3 spiller med si 512 eller høyere minnekapasitet. Lydkvalitet er egentlig en secondary consideration. Men jeg er spesielt intresert i at spilleren bruker AA batterier, da jeg kan få tak i billige slike batterier. FM radio er ikke et must, men er heller ikke et minus. Diktafon er vel nogen lunde ubrukelig, men tar det gjerne. Det går vell med oppladbare spillere også, men de er vel merkbart mye dyrere. AAA batterier går vell men min forståelse er at de er veldig dyre i forhold til AA. 7674094[/snapback] Velkommen til 2007 ^^ LOL du kan spille mange timer musikk med en 8-pakning AAA batterier for 20 kr på Kiwi AAA som er vanligst iden prisklasse, AA er sjeldent på mp3 spillere 7674414[/snapback] Endret 8. januar 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
pong Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Ja nettopp, hvor kan jeg finne ekstremt billige AAA batterier? Tenkte det kunne være noen som går for krona stykket eller enda mindre. Hva med svenskene? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvorfor vil du ikke ha en mp3-spiller som har et oppladbart batteri slik at du slipper aa kjope batterier i det hele tatt? Lenke til kommentar
pong Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Jo ja men de pleier å koste no innmari mer bare på grunn av batteriet, men hvis du kan foreslå det motsatte er jeg lytter øre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå