Gå til innhold

Norsk AGE of conan guild søker medlemmer

Anbefalte innlegg

Jeg skal nå fortelle dere litt om guilden vår og hva mål vi har i age of conan.. Vi er en norsk guild. Vi går for og få rundt 50 medlemmer med skikkelig experianced, pro gamere. Det må være personer som er villig til og gi det lille ekstra, og som er aktiv i guilden. Hvis vi klarer og få 50 experianced players kommer denne guilden til og bli fryktet i hele hyboria og ikke minst border kingdoms. Vi vil i hovedsak konsentrere oss om PvP i age of conan. Men ser ikke bort i fra at det også kommer til og bli litt Pve. Selv om denne guilden har høye ambisjoner kommer vi fortsatt til og være en guild er du kan le og ha det gøy. Ikke en alvorlig kjedelig guild der det aldri skjer noe som helst.

Hensikten med guilden vår er og lage den til en veldig bra PvP guild. Med et hyggelig samfunn der vi kan le og ha det gøy sammen. Og ikke minst owne shiten ut av andre guilder/playere.

Hvis du er interessert i og joine guilden vår kan du besøke oss på

Shadowrequiem

Bare lever en søknad og vi vil gi deg svar på den så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si guildnavnet var fælt likt mitt guildnavn i Age of Conan, men dere får ha lykke til ;) Men jeg stusser hvordan dere skal få tak i erfarne spillere når det ikke har blitt lansert enda, hvis du tenker fra andre spill så er jo AoC totalt ulikt noe annet. Vil ikke nevnt progamere på offisielle forumet ihvertfall, da blir dere kastet ut med engang hehe. Stort sett voksne folk der.

Lenke til kommentar

Når du snakker om erfarne spillere? Snakker du da om spillere med mye fri tid til å spille?

Uansett. Jeg ønsker deg og dine lykke til i Age of Conan. Vi møtes vell :) Om det blir vennlig eller fiendtlig.. Vi får se.;)

EDIT: Jeg leste reglene deres. Og det virker bra profesjonellt.

#3 Du kan aldri forvente at personer skal være online 12 timer vær dag 7 dager i uken. Guild members spiller så lite de vil eller så mye de vil. Og er respektert for beslutningen deres, så ikke gjør forskjell på personer når de er online. ( Men etter hvert kan det være vi må begynne og kreve at en person er online i en bestemt tidsperiode, dette er krav, men hvis noe står i veien, så gjør det ingenting, og vi kan finne en ny person Smile)

Og der fikk jeg svar på mitt spørsmål også.

Late meg. ;)

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
på hvilken server er det snakk om?

7680171[/snapback]

det er ikke komt navn på serverene enda, men hvis du joiner guilden, får du vite det etter hvert.

Det skal iallefall være på en pvp server.

7680562[/snapback]

hva er laveste lvl man kan være i for å joine?

Lenke til kommentar
på hvilken server er det snakk om?

7680171[/snapback]

det er ikke komt navn på serverene enda, men hvis du joiner guilden, får du vite det etter hvert.

Det skal iallefall være på en pvp server.

7680562[/snapback]

hva er laveste lvl man kan være i for å joine?

7680695[/snapback]

Altså spillet er ikke gitt ut enda.. Det er ingen folk her nå som er over level 0. For ingen har spilt spillet enda slik som det skal spillet.. Det er bare noen få unntak som har prøvd spillet i beta. Men selv de starter fra nytt når spillet blir lansert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Lykke til! Selv er jeg med i Aurora Borealis :) Stikk innpå aocnorge.net og få med medlemmer fra guildet ditt til å registrere seg der ;) Blir sikkert en fin guild

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...