Gå til innhold

Billig multifunksjon som er rimelig i drift

Anbefalte innlegg

Tittelen sier det meste. Jeg trenger en multifunksjonsskriver som er rimelig i drift, og leverer mange utskrifter pr. toner/patron. Det er viktig at disse tonerne/patronene ikke koster skjorta heller. Trenger en multifunksjon for å kunne skrive ut giroer og ta kopi av disse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Skal du skrive mye hadde jeg tatt laser(min personlige mening). Søl med blekk på flere måter synes jeg, i tillegg til at det sverter og tåler ikke vann.

Hp laser har refill til 70-80kr som antakelig kan fylles i alle hp toner kasetter.

Har man ikke refilltoner kan man vel bare lage ett hull, fylle i, og proppe eller tette det etterpå, men vet ikke om det går.

Billigste lasermulti er Samsung SCX 4200 som skal være ok, men dyr orig toner,...se mer her https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k

Lenke til kommentar
å kunne skrive ut giroer og ta kopi av disse.

7674041[/snapback]

Jeg bruker en Canon MP500 og syns det er topp. Ganske bra fotoutskrifter, scanner, cd-printing og innebygde kortlesere. Mulighet for trådløst.

Nå har det vel kommet nyere utgaver også.

OT:

"Skrive ut og ta kopi" ...jeg går ut fra at giroene

skal arkiveres/og eller sendes, ellers kan man jo ta en elektronisk kopi. (?) :p

Lenke til kommentar

7674041[/snapback]

Jeg bruker en Canon MP500 og syns det er topp. Ganske bra fotoutskrifter, scanner, cd-printing og innebygde kortlesere. Mulighet for trådløst.

OT:

skal arkiveres/og eller sendes, ellers kan man jo ta en elektronisk kopi. (?) :p

7698416[/snapback]

MP510 er den nye modellen.

Lenke til kommentar

7674041[/snapback]

OT:

7698416[/snapback]

7700813[/snapback]

Har kjøpt den minste hp multifunskjon F380 som sikkert bør fungere mer enn godt nok for mitt bruk. Kommer kun til å brukes helt sporadisk og driver ikke å skriver ut bilder.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

7674041[/snapback]

OT:

7698416[/snapback]

7700813[/snapback]

Har kjøpt den minste hp multifunskjon F380 som sikkert bør fungere mer enn godt nok for mitt bruk. Kommer kun til å brukes helt sporadisk og driver ikke å skriver ut bilder.

7747111[/snapback]

Bruker du Windows Vista ? Jeg får ikke til å installere driverne til den i vista

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...