Gå til innhold

Brenne mpeg/avi til DVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jah, nå har jeg lasted ned program etter program og prøvd, og dette AVI2DVD så ut til å funke. Smelte sammen en knakende fin meny og greier, men når jeg skal brenne blir dette over 9 GB! :ohmy: Hva i alle dager?! Det er kun en liten film på 699 MB som varer i 1,5 timer...

Mine DVD-plater er bare 4,7 GB, finnes det større? Trodde de var de største... Er det vanlig at det skal bli så stort?

Lenke til kommentar

Det finst tosida plater, tolagsplater (dual layer) og tosida, tolagsplater, som tek meir enn 4,7GB. Det er heilt sikkert mogeleg å stille inn på dette ein eller annan stad. Anten storleiken i MB, eller kanskje det er eit val mellom DVD-5, DVD-9, DVD-10 og DVD-14. Av desse skal du i so fall velge DVD-5.

Større enn 700MB vert det i alle tilfelle, då video-DVD-ar bruker ein annan komprimeringsmetode enn originalfilene, som må ha høgare bitrate for å få bra kvalitet.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Bruker samme programm. Det går ann og velge dvd-5 på step 2.

men jeg har et annet spørsmål:

går det ann og få bare iso- filen. slippe og lage alt det andre (video_ts og ac3 filer) vis programmet slipper og lage disse filene så må det jo gålitt fortere.

Endret av -sondre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...