Henrikse Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Hei, Jeg har for øyeblikket norton antivirus, men det løper snart ut og gidder ikke installere det igjen. Er det noen som har et antivirus program å anbefale? Takker for svar Endret 8. januar 2007 av Henrikse Lenke til kommentar
okasin Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg brukte Norton tidligere.. Så prøvde jeg noen gratisversjoner av ymse slag.. Så kom jeg over Avast.. Da skal jeg gjøre det kort.. skal aldri ha noe annet igjen.. Avast kan jeg trygt anbefale ! Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Styr unna norton. Det er bare piss. Sjekk ut gratis versjonene til Hia (høyskole her nede i kristiansand.) Mange mener de er det beste, ellers så bruker jeg NOD 32 , selv om det koster en liten slant, men fy søren så enkelt og bra. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 NOD32 er det som har kommet best ut på flere undersøkelser, i tillegg har det meget lavt footprint. Min favoritt iallefall. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg bruker Avast og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Norton har faktisk skjerpet seg veldig i 2007 versjonen. Bruker mye mindre ressurser enn de forrige versjonene. Har skjerpet seg på virus oppdagingen også. Men tilbake til topic. Eset Nod32 er å anbefale. Utrolig bra antivirus. Oppdateres veldig ofte, finner alt av virus og ikke minst bruker veldig, veldig lite ressurser. Anbefales! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ta en titt på Kaspersky sine løsninger. De synes jeg er absolutt å anbefale! Enten du bare skal ha antivirus eller full sikkerhets suite. Koster litt, men du kan fint teste de ut en måned først Anbefales varmt! Lenke til kommentar
radiated Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Avast + Windows Defender funker utmerket for meg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har vel sånn ca alltid brukt Norman og har aldri hatt noen problemer Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 F-Secure er heller ikke verst. Vi får det gratis gjennom skolen, så jeg vet ikke om det koster noe til vanlig. Men det fungerer som sagt veldig bra.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) F-Secure er min favoritt blant de du betaler for(hadde F-secure gratis da jeg hadde Bluecom som IPS) mens av det du får gratis vil jeg anbefale Avast. kjører avast på den ene pcen min og norton på den andre. fy faen hvor mye problemer norton(gratis fra telenor) gir meg.(ja jeg burde vel skifte til avast på den også). Endret 9. januar 2007 av KRAFortune Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Har brukt Panda Antivirus i flere år nå, betalte 300 for 4 år og den funker bra synes jeg. Anbefaler. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Windows Defender ... hehe. Det er jo beta ware. Har hatt flere de siste dagene som har måttet reinstallere fordi programvaren gikk ut på dato nettopp. Er bare en renedlastning/reinstallering, men dog ... den kryptiske feilmedlinga den kom med skapte mye forvirring. Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Tusen takk for alle svar Skal tenke litt over det, men det virker som om det er mange gode forslag her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå