Wackamole Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei, jeg har problemme med at jeg ikke får det jeg harskrevet i databasen til og komme i den rullemenyen.. en slik rullemeny dette har jeg skrevet <select name="select" size="1" id="color"> <option> <?php echo "<table><tr><td>"; while($row = mysql_fetch_array($result)){ echo "<tr><td>".$row['color']."<td></tr>"; } echo "</table>"; ?> </option> </select> Men alle fargene kommer bare opp nedfor rullemenyen! Er det noen som har et svar på dette? Mvh -Microsoftbruker- Lenke til kommentar
Mez Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 <select name="select" size="1" id="color"> <?php while($row = mysql_fetch_array($result)){ echo "<option value=".$row['color']."> ".$row['color']."</option>"; } ?> </select> Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 <select name="select" size="1" id="color"> <?php while($row = mysql_fetch_array($result)){ echo "<option value=".$row['color']."> ".$row['color']."</option>"; } ?> </select> 7673747[/snapback] Funka perfekt! tusen tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå