tilstad Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Trenger hjelp til å velge skjermkort. Har hørt mye skryt om Ati radeon 7500, men hva bor jeg betale for den og hvem selger det? Er det evenuelt en ide satse på et av de beste geoforce2 kortene? Hva ligger geoforce3 ti200 kortene på? Er de værdt pengene? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Quote: On 2001-12-18 22:42, tilstad skrev:Trenger hjelp til å velge skjermkort. Har hørt mye skryt om Ati radeon 7500, men hva bor jeg betale for den og hvem selger det? Er det evenuelt en ide satse på et av de beste geoforce2 kortene?Hva ligger geoforce3 ti200 kortene på? Er de værdt pengene?Takker for alle svar. Radeon 7500 er bittelitt gammalt da, men fortsatt fullt brukbart! De selger det nesten overalt http://www.databutikken.com . Hadde jeg vært deg, hadde jeg satsa på et GF2 ti pro kort, ettersom GF3 har kommet på banen. Hvis du uansett kjøper GF3, er det ikke lenge til det kommer nye og enda bedre. Jeg snuser litt på Gainward GF2 ti/450 64 mb ddr for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå