Joney Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Heisann folks! Trenger et nytt nick jeg. Er ikke helt fornøyd med mitt nåværende eller det jeg hadde før. Så, jeg vil helst ha et litt mystisk nick. Et nick jeg liker svært godt er Ehrgeiz. Så kanskje noe i den duren. Tips? 7673512[/snapback] ta kjell_magne_bondevik det er jeg ganske sikker på at ikke er tatt... Neida, hva med Magma? som i lava.. siden nicket ditt er Mag_ Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Du kan jo prøve diverse namegenerators, bare søk etter det på google. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Thewiz. Ikke tenk på noe annet navn Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Articfare_alpha, . Nei, kanskje noe annet som "Alstrinamus", "Tilsuruntus" eller "Orthilanetes". Bare noen "greske" navn jeg kom på nå i farta, . Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Witness! Det er vel kult? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) "Har ikke nick" "Fant ikke nick" Endret 9. januar 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Alfa, Omega, Lambda, Rho, Gamma, Delta, Epsilon, Zeta, Omikron, Sigma (allerede tatt?) eller Ypsilon? Det greske alfabetet er fantastisk (det er som dere sikkert skjønner flere, men dem er så korte). Personlig liker jeg Zeta. Catherine Zeta-Jones Goscinny Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ademius. Evt Beliaal eller Mephistopheles. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 "fantikkepånoebedre" for langt? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 hva med Fyrstikkeske? eller Vaskefille? eller slageren; Lokomotivet! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Pirattaxi? Konfutse, oppkalt etter den kinetiske filosofen som levde rundt 400 før Kristus? Gosicnny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå