The_Boss1 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Pcn min drar igang alle vifter og alt sånn, tenker litt med hardisken og lyser litt i cdrommene som den skal. men det kommer ikke noenting opp på skjermen! og den vanlige pipelyden som pleier å komme hver gang jeg startern kommer ikke hatt pcn i 3 år, hatt litt problemmer med at den har blitt varm noen ganger men ellers har det ikke vært noe problem. trenger akutt hjelp! helvete uten pcn! takknemlig for alle tips og bidrag for å få "skuta på sjøn igjen" pcn er en pentium 4 med abit s7 hovedkort Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei og velkommen til forumet! Har du sjekket at alle kontakter og koblinger i pcen sitter riktig? Har du fjernet støv i pcen? Har du forsøkt annen skjerm? Har du forsøkt nullstilling av BIOS? Det kan du gjøre ved å ta ut batteriet på hovedkortet i cirka 10 sekund før du setter det inn igjen. Jeg anbefaler sterkt at du slår av pcen og drar ut strømledningen på forhånd. Jeg beklager om dette ikke er til hjelp for deg. Vilkår for min gratissupport: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Siden en del useriøse brukere på forumet har angrepet meg på grunn av at jeg har vært aktiv på forumet i perioder, så har jeg blitt nøtt til å sette opp vilkår:* Jeg hjelper andre med glede GRATIS. Om du ikke vil ha min hjelp, så overse mine innlegg, og evenutelt betal for en annen supporter. * Ikke klag over at jeg anbefaler det samme til flere brukere. * Ikke anklag meg om jeg tar feil, jeg er menneske jeg også. * Personlige meldinger sendes via PM. efikkan is back. Si gjerne ifra om dette ikke hjelper. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
The_Boss1 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har prøvd alt det men det funka ikke bestemt meg for å kjøpe nytt hovedkort og prossesor som passer til rammen og grafikkortet jeg har, begynner å bli ganske sikker på at det er hovedkortet som har tatt kveln Lenke til kommentar
Deviator Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg syns heller det høres ut som om det "halt on error" funskjonen som slår til. Og at det er noe med skjerm eller skjermkort å gjøre. Før du bytter hovedkort og alt det derre. Ta ut grafikk kortet ditt og forsøk å starte den da. Din pc skal starte uten grafikk kort hvis det er der problemet ligger. Det kan være verdt ett forsøk Lenke til kommentar
The_Boss1 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Prøvde å sette inn ett annet grafikkort igår som jeg veit fungerer.. gjorde ingen forskjell men takker for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå