Gå til innhold

Videopresentasjon av N76, N93i og tabletten N800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Off Topic:

Jeg må bare kommentere en ting, JackBaur2 :whistle:

Du har gjort det før, og gjør det igjen; det er ikke nødvendg å lage en helt ny tråd for hver minste lille ting, som for eksempel at du har funnet en video. Har selv sett den, og ja den er bra ;)

Det er bedre om du legger inn et innlegg i de allerede eksisterende trådene (som i dette tilfellet er om N76, N93i, og N800i) i steden for å lage en helt ny tråd.

Jeg leser mange ganger om dagen i "rykte-og-nykomling"-kategorien og jeg legger merke til at det blir ganske rotete når det ligger 4 ekstra tråder som egentlig kunne vært lagt inn som innlegg i en annen tråd som omhandler nøyaktig det samme.

Det var egentlig bare det jeg ville si. Håper ikke det ble alt for mye Off Topic. :ermm:

On Topic ;)

Syns det er veldig pene N-telefoner Nokia har kommet med denne gangen, og jeg må si jeg likte N93i meget godt. Den virket også mindre på den videoen, enn N93-en som ble holdt rett ved siden av.

Det var alt fra meg. Håper det var greit.

MVH

Morten ('o',)

Lenke til kommentar
Off Topic:

Jeg må bare kommentere en ting, JackBaur2 :whistle:

Du har gjort det før, og gjør det igjen; det er ikke nødvendg å lage en helt ny tråd for hver minste lille ting, som for eksempel at du har funnet en video. Har selv sett den, og ja den er bra  ;)

Det er bedre om du legger inn et innlegg i de allerede eksisterende trådene (som i dette tilfellet er om N76, N93i, og N800i) i steden for å lage en helt ny tråd.

Jeg leser mange ganger om dagen i "rykte-og-nykomling"-kategorien og jeg legger merke til at det blir ganske rotete når det ligger 4 ekstra tråder som egentlig kunne vært lagt inn som innlegg i en annen tråd som omhandler nøyaktig det samme.

Det var egentlig bare det jeg ville si. Håper ikke det ble alt for mye Off Topic.  :ermm:

On Topic  ;)

Syns det er veldig pene N-telefoner Nokia har kommet med denne gangen, og jeg må si jeg likte N93i meget godt. Den virket også mindre på den videoen, enn N93-en som ble holdt rett ved siden av.

Det var alt fra meg. Håper det var greit.

MVH

Morten ('o',)

7701359[/snapback]

Off topic svar:

Jeg tar forsåvidt selvkritikk på at jeg har startet for mange separate tråder de siste dagene, men i dette tilfellet føler jeg at kritikken blir feil.

Grunnen til at jeg ikke la denne siste posten min i "rykter og bilder av .. Nokia" var at mod areheia skrev følgende i sitt siste bidrag der:

"Da var N800, N76 og N93i offisielle. Diskusjon om dem tas altså i en seperat tråd, ikke denne tråden som handler om rykter om Nokia."

Derfor opprettet jeg denne tråden.

Var det en annen tråd jeg skulle lagt disse postene under?

De øvrige trådene har jeg allerede beklaget..

Ville bare vite om video- og radio-funksjonen på Iphone, som jeg ennå ikke har fått svar på :cool:

Lenke til kommentar

7701359[/snapback]

Off topic svar:

Jeg tar forsåvidt selvkritikk på at jeg har startet for mange separate tråder de siste dagene, men i dette tilfellet føler jeg at kritikken blir feil.

Grunnen til at jeg ikke la denne siste posten min i "rykter og bilder av .. Nokia" var at mod areheia skrev følgende i sitt siste bidrag der:

"Da var N800, N76 og N93i offisielle. Diskusjon om dem tas altså i en seperat tråd, ikke denne tråden som handler om rykter om Nokia."

Derfor opprettet jeg denne tråden.

Var det en annen tråd jeg skulle lagt disse postene under?

De øvrige trådene har jeg allerede beklaget..

Ville bare vite om video- og radio-funksjonen på Iphone, som jeg ennå ikke har fått svar på :cool:

7702471[/snapback]

Annen tråd? Hva med:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...738&s=amobil.no

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...759&s=amobil.no

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...886&s=amobil.no

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...886&s=amobil.no

:)

Eller er jeg helt på jordet? :D

Morten ('o',)

Lenke til kommentar

Ja, jeg vil si at du i dette tilfellet er helt på jordet.

Den første tråden befant seg ikke på siden og de 2 andre er jo knyttet til èn enkelt modell. En tråd for N76 og en for tabletten.

Min tråd tar for seg et plethora av mobiler. :p

Den siste linken er en repetisjon av linken over.. ;)

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner jo sånn sett hva du mener, og du forstår vel hva jeg mener? Det er jo en selvfølge at den første tråden min ikke befinner seg i "rykter og nykomlinger" da disse telefonene er lanserte, og ikke er rykter mer. Akkurat som arehei skrev tidligere.

I tillegg, så om du ønsker å opprette en ny tråd om de nye Nokiaene, så kan du jo kalle den "Tråden om N93i, N76 og N800" eller noe sånt, og da i tillegg legge til filmen din. Da skjønner folk at de kan fortsette med å diskutere de nye telefoene her, og ikke plent er nøtt til å kommentere filmen, og det den inneholdt.

Og en annen ting: Det kan da ikke være så vanskelig å legge inn det samme innlegget i de forskjellige trådene om de forskjellige mobilene.

Ja, hehe, tråden som kom 2 ganger: Skulle være N93i på den siste, men jeg gjorde en feil, noe som vi alle kan gjøre ;)

Håper ikke denne diskusjonen har skapt for mye bry for andre forummedlemmer, og det er høyst beklagelig hvis det er tilfellet. Syns det er på tide å sette strek, og begge parter i denne diskusjonen har oppfattet poenget, og trenger ikke fortsette bare for å "vinne" diskusjonen.

MVH

Morten ('o',)

Lenke til kommentar

Synes N76 ser utrolig spennende ut, men er det noen som vet om man kan spille musikk mens telefonen er åpen med ørepropper i?

Ser nemlig at 3,5 mm-inngangen er på oversiden av telefonen, og på bilder og video jeg har sett av telefonen så virker det som at hullet blir dekket når telefonen flippes opp.

Den har jo uansett styreknapper på fronten av telefonen, men jeg får ofte sms, tar bilde osv når jeg hører på musikk, så dette vil være et hinder og stort irritasjonsmoment for min del.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

ser n93i er kommet i salg nå

Er virkelig ALT innmat lik i denne som i den vanlige n93??

Ingen forbedringer/oppgraderinger

Så bla at n93 hadde en dårlig mono høyttaler(er dette gjort noe med?)

n93 manglet også a2dp noe jeg også tror n93i mangler

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...