Evial Skrevet 12. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 Metallica iron maden (det gammle), har fått sansen for syphonic heavy. som Angra, Symphony X, stradivarius etc Lenke til kommentar
milamber Skrevet 12. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 Her må jeg ihvertfall slenge meg på De jeg hører på er: - Dimmu Borgir - Kovenant - Limbonic Art - Rammstein - Korn - Ulver - Theater of Tragedy - Man of War - Mayhem - Satyricon - etc etc argh kommer ikke på flere som jeg har Long live the dark music Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 12. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 maiden nightwish hammerfall avantasia stratovarius Metallica er jo best men jeg vet ikke om jeg skal kalle det heavy metal Lenke til kommentar
QTC Skrevet 18. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2003 Mine favoritter:- Mudvayne - Fear Factory - Pantera - Corn Redigert: sorry' date=' mente metal, ikke black-metal. [img']http://www.plauder-smilies.de/crap.gif[/img] Kingdom Come Superbra Heavy ,,, Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2003 - Nigthwish - Dream Theater - Liquid Tension Experiment - Stratovarius - OSI Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
kosh Skrevet 18. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2003 orker ikke lese alle poster..men tipper her er mye kvasi-dritt-nu-metall, men uansett, mine favorittter: Taake Immortal Koldbrann Vintersorg Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 18. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2003 orker ikke lese alle poster..men tipper her er mye kvasi-dritt-nu-metall, men uansett, mine favorittter: Taake Immortal Koldbrann Vintersorg bare norsk? Ser du er fan av Frost og Høst Old Man's Child er et utrolig bra band. Rart at så mange hører på überharry powermetal. Hørte på SymphX før, men ikke nå lengre. The Kovenant er også ganske bra, Lex Icon (aka. Nagash i Dimmu) er ganske dyktig på Techno-metal. Lenke til kommentar
QTC Skrevet 18. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2003 Det finns så utrolig mange gode heavyband men må bare nevne disse: Kingdom Come Iron Maiden Queensrÿche Incubus Godsmack Har du disse kan du kalle deg en skikkelig heavy METALL MAN PS: Hjemmesiden til de som jeg er mest hekta på for tiden... "]http://www.kingdomcome.de Lenke til kommentar
Padde Skrevet 18. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2003 helloween (.org) machinaesupremacy (.com) jeg er åpen for alt... Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 18. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2003 orker ikke lese alle poster..men tipper her er mye kvasi-dritt-nu-metall, men uansett, mine favorittter: Taake Immortal Koldbrann Vintersorg bare norsk? Ser du er fan av Frost og Høst Frost spiller vel ikke i noen av de banda der? Han spiller vel bare i Satyricon og 1349? Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 18. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2003 Noen som har hørt om Pagans Mind? MEGET bra progresivt metall etter min mening. Henning Meget bra band ja! Ble virkelig overasket over kvaliteten på musikerne "nabolaget"! Kan egentlig anbefales for de fleste metal fans, uansett under-genere. Personlig er jeg litt mer "power" fan, dermed er favorit band som følger: Edguy Rhapsody Nightwish Pagan's Mind Iron Maiden (Avantasia) Helloween -- Freedom Call Hammerfall Sonata Artica Manowar Elvenking Dragonforce In Flames Blind Guardian Pantara -- + mange flere EDIT: Silenoz: Og jeg leser tekstene også! Hilsen Gaute Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2003 Old Man's Child er et utrolig bra band. Mm. Den nye platen er über. The Kovenant er også ganske bra, Lex Icon (aka. Nagash i Dimmu) er ganske dyktig på Techno-metal. Eh, huff, nei. SETI er tragisk. Og konserten de gav på Inferno var visst en katastrofe. Remiksen av In Times Before The Light var mye bedre og langt mer interessant enn SETI, IMO. Og Stian (Nagash) spiller vel ikke i Dimmu lengre, tror jeg. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 18. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2003 Nagash sluttet i Dimmu i 1999. Og ja, SETI er et flaut album. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 18. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2003 Rammstein, Korn, Limp Bizkit, Linking Park, Drowning pool Lenke til kommentar
kjetil_the_man Skrevet 19. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 Det forbauser meg egentlig litt at ingen har nevnt dem før: Queens of the stone age Den siste plata, No one knows Edit: kødda! den heter selvfølgelig songs for the deaf, er helt utrolig bra Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 Ærlig talt, Queens Of The Stone Age er da ikke metall.... BTW: Avataren din er for stor. Grensen er 50x50 pixler og 6KiB. Jeg foreslår at du fikser det før en moderator ser den. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 19. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 Hovedfavoritter: - Arch Enemy - Satyricon - Meshuggah - Spiritual Beggars - Old Mans Child - Slayer - Einherjer - Enslaved - Entombed - Opeth - Red Harvest - Immortal Og så skriver jeg ikke fler for da blir det en så lang og kjedelig post :wink: Lenke til kommentar
Unix Skrevet 19. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 Epic power metal er bare best da.. men norsk black metal er også bra: mine favoritter: Sonata Arctica Symphony X Kamelot Luca Turilli MoonSpell Einherjer Nightwish Within Temptation Windie Immortal Dimmu Satyricon Behemoth Gorgoroth Ghaalskagg Cradle of filth Cannibal Corpse Rhapsody Iron Maiden Lake of tears Gamma Ray Sins of Thy Beloved Children of Bodom Madder Mortem Shadow Fall Soilwork Og mitt eget band ::::::: Dark Fog ::::::: (ble kanskje litt langt dette innlegget....) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 Killswitch Engage Disturbed Deftones Taproot System of a down RA Dream Theater Muse Children of bodom Sw1tched Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 20. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2003 Så mye å velge mellom... Øverst i boka mi troner for øyeblikket Judas Priest Tett fulgt av Black Sabbath, Helloween, Metallica, Rhapsody & Iron Maiden. Aner ikke om det går inn under metal men Gluecifer høres lovende ut for øra mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg