tfw Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 hmm.... in flames. black sabbat. black sabbat - paranoid Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Black Sabbath Metallica Alter Bridge (noen kule låter) Mest glad i Metallica da! - Martin Lenke til kommentar
Innos Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Mayhem Darkthrone Celtic Frost Er de som holder, selv om jeg hører på ganske mye forskjellig. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 mnemic har jeg begnyt og høre litt på også har vi job for a cowboy 2 jeg vill anbefale noen andre som liker de eller? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Denne tråden var veldig gammel! Min liste: (Bare et lite utdrag av hva jeg hører på) Killswitch Engage Arch Enemy Lamb Of God As I Lay Dying In Flames Pantera Slayer The Agony Scene The Haunted Trivium Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Som alle andre telletråder, blir det i denne oppfordret til å begrunne sine svar heretter. Gjentatte brudd på dette vil resultere i ris på baken og advarsler Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 GWAR er mitt favoritt band! Håper de kommer til Norge i år Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 hmm.... in flames. black sabbat. black sabbat - paranoid 7662331[/snapback] Hørt Megadeth sin cover av Paranoid? For tiden er det flere svenske band jeg liker svært godt: Månegarm - måten de blander black metal og folkemetall, samtidig som det handler om vikinger og norrøn religion finner man ikke maken til. Dissection - undervurdert svensk black/death metal. Like gammelt som mange av de første norske bandene, og like bra! RIP Jon Nödtveidt. Og Amon Amarth, brutalt og melodiøst, uten å svekke noen av delene. Fantastiske tekster! Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Ingen som har hørt Shadows Fall eller Lamb of God her? Mine to favoritter! 7424275[/snapback] Hail! Ser fram til ny Shadows Fall plate (kommer i år?) Lamb Of God er genialt, bare synd den siste plata deres ikke holder med standarden de satte med As The Palaces Burn, noe jeg mener er en av tidenes metal album. Forøvrig er jeg stor fan av den svenske metal scenen, som In Flames, Opeth, Hypocrisy, Dark Tranquillity, Soilwork osv. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Det går ikke så mye i metall lenger, men det hender at jeg setter på litt metall i ny og ne. Da går det mest i: Metallica Tool Pantera Lenke til kommentar
BigHorn Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Har begynt å høre litt på Converge om dagen. Er ikke helt den store metal-mannen, men Converge svinger bra. God timing, fet riffing, de er "tighte" som ville helvete og, sist men ikke minst, de bruker kun joggetrommer der det passer seg. Takler ikke metal med kontinuerlig joggetrommer; det blir stort sett bare slitsomt. Er det noen som kan anbefale noen andre, gode math\techmetal band i samme gate som Converge? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 [..] band i samme gate som Converge? 7869921[/snapback] du kan prøve øra på Botch og Tragedy. Dillinger Escape Plan om det er spesielt mathdelen som du finner i smak...kanskje the number twelve looks like you også. jeg tviler sterkt om sistnevnte for å være ærlig joggetrommer? ja, den flate helikopterduren som mange band insisterer på å bruke er et stort turn off. 99% av gangene så forkaster jeg band av denne grunnen alene. hvil den ene foten og finn på noe anna ffs! Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Iron Maiden Immortal Mayhem Darkthrone Slipknot Lamb of God Listen er lang! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 4. Rene telletråder ("Hva hører du på nå?") er forbudt.Poster i tråder av type "Hvilket punkband liker du best" skal være begrunnet. Innlegg som bryter med dette blir slettet uten forvarsel heretter Lenke til kommentar
BigHorn Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) [..] band i samme gate som Converge? 7869921[/snapback] du kan prøve øra på Botch og Tragedy. Dillinger Escape Plan om det er spesielt mathdelen som du finner i smak...kanskje the number twelve looks like you også. jeg tviler sterkt om sistnevnte for å være ærlig joggetrommer? ja, den flate helikopterduren som mange band insisterer på å bruke er et stort turn off. 99% av gangene så forkaster jeg band av denne grunnen alene. hvil den ene foten og finn på noe anna ffs! 7873375[/snapback] Dillinger Escape Plan og The Number Twelve Looks Like You har jeg faktisk allerede sjekka ut, hvor førstnevnte klart faller mest i smak. #12 sliter med litt grumsete growling innimellom, og det funker ikke alltid like bra. Men jeg får ta å spane ut Botch og Tragedy. Takker. Endret 7. februar 2007 av BigHorn Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Tjæ. -Emperor (for obvious reasons) -Ved Buens Ende (fordi Written in Waters albumet er noe av det mest egenartede og særegne som har kommet ut av den norske Black Metal scena. Uten av det høres det minste anstrengt ut. Rett fra sjelen.) -Testament (fordi de skriver så utrolig brae låter, og fortsatt holder koken. De også alltid vært bedre enn Metallica. De kommer til Notodden i august btw.) -Mr. Bungle (fordi jeg liker det sært) -Spread Eagle (liker du Guns N Roses, L.A. Guns, Faster Pussycat og slikt anbefaler jeg dere å sjekke ut disse. Gav kun ut 2 album, men kvaliteten var det intet å si på. Fantastisk vokal og utrolige gitar-soloer.) Og mange fler, men gidder ikke å sitte her å skrive. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Mitt favorittband har alltid vært Iron Maiden. Har alle studioalbumene. Det skal heller ikke utelukkes at andre band jeg liker veldig godt, er Black Sabbath, Judas Priest, Helloween, In Flames, Black Label Society, Metallica, Gamma Ray (true kings of powermetal! xD) osv... Lenke til kommentar
sekt Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Akkurat nå for tiden går det mest i Soulbreach, Beneath the massacre og Machine Head's the blackening Lenke til kommentar
sh- Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Er Metallica og Maiden fan. av Black Metal liker jeg Children Of Bodom best som er det eneste jeg hører på innen black metal. Syntes den kakemonstervokalen ødelegger litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg