JonH Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Før syntes jeg det var kult med 'lettmetall'-musikk, men i det siste har stilen blitt litt tøffere. Muligens påvirket av en kamerat som digger metal...? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) De bandene jeg hører mest på for tiden er: In Flames Dimmu Borgir Sirius Heaven Shall Burn Vader Immortal Kampfar Norther EDIT: Kan også nevnes at jeg har hørt en del på I, men jeg veldig fort lei. Endret 24. desember 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Jeg hører ikke så mye på metal lengre, men før var det vel: Sonata Arctica Dragonforce Rhapsody Stratovarius Hørte vel på noen flere, men jeg husker ikke. Hører enda litt på Rhapsody og Dragonforce. Har bevegd meg fra metal til en del andre typer musikk. EDIT: NEI!!! NÅ ER JEG TILBAKE TIL ROCK OG METAL IGJEN! JIPPI! Endret 29. desember 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 In flames FTW! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) mine er litt forskjlige - Rammstein - Children of bodom - In flames - Soilwork - Disarmonia Mundi (samma vokal som soilwork) - Arch enemy - Mnemic Endret 24. desember 2006 av TRibal89 Lenke til kommentar
drood Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) denne måneden -Agalloch -Windir -Darkthrone -Drudkh skifter ofte litt Endret 20. april 2007 av drood Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Iron Maiden Windir Satyricon Burzum Darkthrone Mayhem Gorgoroth 1349 Immortal Dream Theater Metallica Enslaved Cannibal Corpse Judas Priest Slayer Venom Emperor Bathory Dimmu Borgir Slipknot In Flames Finntroll Immortal Einherjer Susperia Behemoth Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Må fortsatt holde en knapp på Opeth Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Dimmu Borgir og Opeth hever seg over de fleste i metall-sjangeren, men har lite til overs for metall. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Iron Maiden Metallica(fra 80-tallet) Pagan's Mind Dream Theater Sonata Arctica AC/DC Dragonforce Rammstein Ensiferum Finntroll Slayer for å nevne noen.. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 AKKURAT nå: Arcturus Therion Ayreon. Lenke til kommentar
sky-fire Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Manowar quite riot sabbaton litt utenom men moon sorrow Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Denne tråden er blitt over fire år gammel, gitt! Må vel gi en liten bump så vi ikke drukner i techo/rap her på forumet Hører på det meste av metal, favoritter som Black Sabbath Iron Maiden In Flames Pantera (for teh win!) osv.. Lenke til kommentar
sover16 Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Iron Maiden (sykt bra!) Jørn Lande (før en stemme) Masterplan Opeth In Flames Pagan's Mind Kamelot Blind Guaridan Circus Maximus (skjekk de ut, norsk progmetal band) Dream Theater HammerFall Nightwish Endret 8. januar 2007 av sover16 Lenke til kommentar
hardcore-gamer Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Mine favoritt metal band er Metallica ...And justice for all plate er sjukt bra... så har vi jo System of a down... Mezmerize plate er en av de beste der Og Iron Maiden Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Stonegard, Pantera og Rage Against The Machine Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 In Flames Soilword SOAD Rammstein Bullet for my Valentine Tror alt der skal være metal ^^ Lenke til kommentar
sekt Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 NÅ for tiden går det i Aeon Susperia Visceral Bleeding Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 In Flames, Killswitch og Soilwork Elsker også Dream Theater, men hører ikke så mye på de for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg