Chief Skrevet 18. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-11-26 00:56, skrev Den Polse: Quote: Den 2002-11-26 00:15, skrev HoVeSkOt: Mine favoritter er: INGEN METAL BAND I DET HELETATT faktum er at metal suger, og det samme går for artistene... Barnslig. "Hvis du ikke har noe relevant å komme med..." Jeg synes tekno/house/trance ol er søppel, men jeg kommer ikke med slike innlegg i "deres" poster for det! Nettopp! Jeg synes også at tekno/house/trance ol er søppel, så da skriver jeg det her! Hva er musikken i det egentlig, enhver idiot med litt gehør og en PC kan mekke sammen noen pipelyder og lage en fengende trance sang! Men det skal litt mer til for å lage en skikkelig rock, hard rock, metall eller new metall sang! Skal enda mere til for å lage en black metall sang, da ska du være temmelig stram i stemmebånda, for de gutta skriker! Noe av det blir for hardt for meg, for jeg er vel en hard rocka fyr. Så jeg liker disse bandene: Smashing Pumpkins Metallica Motorpsycho Limp Bizkit P.O.D. Audioslave osv. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: omen skrev (2002-12-18 13:27):For det første: Korn er IKKE metal, ei heller Limb Bizkit, Linkin Park osv. Dere kan si hva dere vil, mallcore kids, men det er ikke metal! Nei, System Of A Down er vel strengt tatt ikke metal det heller, da det ligger i grindcore, metalcore sjangeren. Men SOAD har noen bra sanger, det skal de ha. Og hvordan begrunner du det? Jeg bryr meg egentlig ikke, men mener at KoRn, Limp Bizkit og Linkin Park er metal. Linkin Park liker jeg ikke, men mener de er metal. System of a down er på grensen, men er fremdeles metal mener jeg. jj, samme det, så lenge musikken er bra :smile: Lenke til kommentar
scar Skrevet 18. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2002 mine favoitter: -Deside. -Death. -unsine. -Cold. -Creast of Darknes. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2003 Norsk som jeg ikke så nevnt i forbifarta: Spiral Architect, Ark, Ingermanland, 3rd & the Mortal, Enslaved, Cadaver Inc. & Stengte Dører. Svenske som ikke er med: Candlemass, Abstrakt Algebra, The Haunted, Evergrey, Pain of Salvation og sist men ikke minst Fredrik Thordendal's Special Defects "Sol Niger Within" Ellers bra metal: Cynic, Gordian Knot, Aghora, Mr. Bungle, Fantômas, Estradasphere, Dillinger Escape Plan, Old, Dewin Townsend, Zero Hour, Mekong Delta, Coprofago, Watchtower, Fates Warning, Spastic Ink, Atheist, Cryptopsy, Voivod, Queensrÿche, Thought Industry, Psychotic Waltz, Coroner, Sadus, Mordred, Living Colour, King's X, Primus... Lenke til kommentar
PlexIcon Skrevet 11. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2003 - Nightwish - Shape Of Despair - Thyrfing - Finntroll - Morphia - Warhorse - Dimmu Borgir - Satyricon Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 11. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2003 Dokken (på 80-tallet) Shakra Primal Fear Icon Axel Rudi Pell Megadeth Ozzy Lenke til kommentar
renom Skrevet 11. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2003 De som kommer og skriver METAL SUGER brenn evig i h*e*l*v*e*t*e og dø langsomt !!! - Dimmu Borgir - Susperia - Children Of Bodom - Opeth - Ozzy Osbourne + masse annet fra Nuclear Blast Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 11. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2003 Metallica Guns N Roses Satyricon Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2003 Metallica Helloween Lenke til kommentar
sete Skrevet 11. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2003 Her er mine: *Megadeth *Guns N' Roses *Nightwish +litt Iron Maiden Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 11. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2003 Iron Maiden seff.! Lenke til kommentar
MemOreX Skrevet 11. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2003 hmm.... rart at ingen har nemt Metallica det er jo d som er KONGE då Lenke til kommentar
MemOreX Skrevet 11. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2003 aha såg ikkje at d var nemt... litt rask i svaringa ja :oops: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 11. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg ser at jeg har postet før i denne tråden, men jeg må tilføye noen av de ekstremt bra black metal bandene jeg hører på nå; Arcturus, Bal-Sagoth, Borknagar, Burzum, Cannibal Corpse, Cradle of Filth, Crematory, Dimmu Borgir, Opeth. Jeg begynner virkelig å få sansen for black metal om dagen Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 11. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2003 ozzy og nightwish, da kan jeg klare meg lenge jeg edit: glemte metallica :oops: Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2003 Ingen som har nevnt Coal Chamber! Det beste metalbandet etter min mening. Ellers hører jeg blant annet på disse: [*]Fear Factory [*]One Minute Silence [*]Downthesun [*]SOAD [*]Disturbed [*]Soil [*]In Flames [*]My Ruin [*]Raging Speedhorn [*]Spineshank [*]White Zombie/Rob Zombie Og i tillegg har vi de gamle gode, Judas Priest, AC/DC osv. Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 12. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2003 -Children of Bodom -Dimmu Borgir (Uten Stian Aarstad) -Pain of Salvation -Satyricon -Meshuggah -Shadow Gallery -Soilwork -Symphony X -System of a Down (beste NU-metal bandet!) -Threshold -Vintersorg Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 12. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg må bare si at jeg ble helt fortapt i metal etter at jeg leste her på forumet. Tusen takk gutter ! Lenke til kommentar
sonic boy Skrevet 17. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2003 emperor nightwish sonata arctica +masse tøff rock og punk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg