Legion Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Emo begynte opprinlig som et samlebegrep for punk/hardcore som ogsåp sang om mer "sensuelle"(og gjerne triste) følelser enn sinne og sånt.... erm nei, emo har ikke noe med sensualitet/tristhet/kjærlighet å gjøre...og det kan være mer sinne i emo (som er kort for emotional hardcore) enn du finner i veldig mye metall tilbake til emnet; nå hører jeg relativt lite på metall, men Kylesa og High on Fire får relativt mye spilletid likevell Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Emo begynte opprinlig som et samlebegrep for punk/hardcore som ogsåp sang om mer "sensuelle"(og gjerne triste) følelser enn sinne og sånt.... erm nei, emo har ikke noe med sensualitet/tristhet/kjærlighet å gjøre...og det kan være mer sinne i emo (som er kort for emotional hardcore) enn du finner i veldig mye metall Hver gang jeg har lest om emo så står det at emo-band skiller seg fra andre fordi de sang om andre ting enn bare sinne som punken tradisjonelt gjorde og dette visstnok gjorde dem forskjellig fra andre. Hvorfor drar du inn metall? Tror du musikk er en konkuranse om å være sintest? :!: Langt ifra all metal "prøver" å være sint uansett, fks. power metall er jo gladmusikk. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Hver gang jeg har lest om emo så står det at emo-band skiller seg fra andre fordi de sang om andre ting enn bare sinne som punken tradisjonelt gjorde og dette visstnok gjorde dem forskjellig fra andre. Hvorfor drar du inn metall? Tror du musikk er en konkuranse om å være sintest? :!: Langt ifra all metal "prøver" å være sint uansett, fks. power metall er jo gladmusikk. 6361868[/snapback] drar inn og drar inn, det var en tråd om metal, det kom med som default Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 -Iron Maiden -Metallica Lenke til kommentar
LarzZzZz Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Children of Bodom Lamb of God Ensiferum Trivium Kamelot Fear Factory Soilwork In Flames Opeth Kalmah Killswitch Engage Amon Amarth Dimmu Borgir Symphony X ++ Lenke til kommentar
SOADFan Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Mitt favoritt metal band er System of a Down selvfølgelig...Daron rocks! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du registrerte deg for å si det? Imponerende... og velkommen til forumet. Lenke til kommentar
LarzZzZz Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) ja, nicket sier det meste edit: velkommen ja Endret 23. juni 2006 av Lars_2k6 Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 ingen som hører på dokken??... (det er konge feet!) Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Metallica er og blir favoritten. Lenke til kommentar
wwwww Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Metallica er også min favoritt Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Grimfist og Hades. Hades er world of Warcraft musikk Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 utrolig mye! akkurat nå hører jeg på One Man Army And The Undead Quartet...fætt! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Her er noen, gider ikke skrive ned alt nå: Sonata arctica Metallica Slipknot Nirvana Megadeath Det var alt jeg gadd og skrive ned idag. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Sabaton, WASP, Glen Tipton og Freedom Call går det mye i for tida! Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Her er noen, gider ikke skrive ned alt nå: Sonata arctica Metallica Slipknot Nirvana Megadeath Det var alt jeg gadd og skrive ned idag. 6416294[/snapback] hmm første gang jeg har sett noen sette Metallica og Megadeth i samme favoritt-liste Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Dying Fetus er favoritten blandt metal her nå. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 ingen som hører på dokken??... (det er konge feet!) 6406100[/snapback] Jeg er storfan av dokken muligens mitt favorittband nummer 2 etter skid row... MEn metal, nei...vil helelr kalle det for hard rock Men utrolig bra band!! Men i metall sjangern vil jeg nok sette Iced Earth eller Testament på en sterk plassering Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Tror jeg må føye til Scar Symmetry i listen min som jeg har skrevet en eller annen plass i denne tråden. Du verden det falt i smak, anbefales Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 ah...hører igjennom shiningcdene nå, lenge siden sist... anbefales ALLE som liker atmosferisk black metal! I - Within Deep Dark Chambers II - Livets Ändhållplats III - Angst, Självdestruktivitetens Emissarie IV - The Eerie Cold og V - Halmstad kjem snart fy lofottorsk å bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg