Zanmato Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Buckethead hører jeg for det meste på. Han er jo genial, men ellers så er det Slipknot, System of a Down, Cannibal Corpse og, heh, The Beatles Lenke til kommentar
Seian Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Dream Theater Pagan's Mind Symphony X Pantera Liquid Tension Experiment In Flames Var de jeg kom på sånn i farta . Lenke til kommentar
Axes Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 For tiden: Deeds Of Flesh Fleshgore Suffocation Decrepit Birth Godless Truth Viral Load Pantera Angelcorpse Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 for tiden går det mye i: Iced Earth Katatonia Sonata Arctica Iron Maiden Bruce Dickinson (som vel strengt tatt kansje ikke er et band ) Lenke til kommentar
viceroy Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Assassin Angel Dust D.B.C Death Deathrow Metallica Slayer Trivium Pestilenze Coroner Destruction Sepultura Kreator Endret 8. mai 2007 av viceroy Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Ulver Storm Taake Lumsk Windir Slayer Venom Burzum Pantera Finntroll Metallica Ásmegin Kampfar Isengard Satyricon Darkthrone Iron Maiden Amon Amarth Dødheimsgard Bak De Syv Fjell Anorexia Nervosa System Of A Down Endret 11. juni 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 In flames Iron Maiden Children of Bodom Norther .. Hovedsaklig Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Går veeeldig mye i Satyricon for tida, men hører mye på disse bandene: In Flames Metallica Kreator Dimmu Borgir Helloween Children of Bodom Susperia Pantera Iron Maiden WASP En hel del mer også, men var det jeg kom på i farten Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Wednesday 13 in flames<3<3<33<3<3<<3<3<33<3 From Autumn to Ashes Trivium murderdolls Children of bodom as i lay dying It dies to day the blood brothers Dope Soil From first to last <3 Still Remains <3 Shadows fall Atreyu AFI Devil driver P.O.D. Black Label Society Soilwork apocalyptica The misfits (klassisk musikk ) Rammstein a perfect murder Slipknot Type o negative Static x Gwar Nirvana Soulfly <3<3<3<3<3<3 beste bandet ever Slayer sex pistols gothminister white zombie Rob zombie koRn Hopesfall Flaw Blind Guardian Anthrax Alexisonfire A perfect circle the 69 Eyes 36 crazy fists 3 Inches of Blood Underoath <3<3 silverstein tenacious D Bullet for my valentine! <3 det var noen av mine band... æ har en litt random smak innen metal sjangeren Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Iron Maiden Carcass Annihilator Kamelot Hammerfall Stratovarius Nightwish Sonata Arctica Masterplan Nevermore Amulet Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 The misfits (klassisk musikk )Nirvana sex pistols tenacious D 6343352[/snapback] De bandene er no hvertfall ikke Metal. Nirvana = Grunge The Misfits = Punk Rock Sex Pistols = Punk Tenacious D = Rcok Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Har hørt noen sier de liker "emo-metal". Men hva slags metal er det? Noen som kan nevne noen band som spiller emo-metal..? Forresten, In Flames rule max Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 System of a down Guns 'n roses Iron Maiden In Flames Manowar Stratovarius(?) Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) liker bedre DEATH og BLACK metal jeg... se signatur... shit dem har fjerna signaturen min Endret 21. juni 2006 av Hellriser Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Har hørt noen sier de liker "emo-metal". Men hva slags metal er det? Noen som kan nevne noen band som spiller emo-metal..? Emo begynte opprinlig som et samlebegrep for punk/hardcore som ogsåp sang om mer "sensuelle"(og gjerne triste) følelser enn sinne og sånt. Det uviklet seg til å bli en egen stil. Sammen med metalcorebandene (som er punk/hardcore blandet med metall) så har det kommet en del metallband som gjør dette. Emo sier rent musikalsk sett fint lite om selve musikken så begrepet er ganske meningsløst med mindre du er på jakt etter deppresive, angsfulle, kjærlighetssorgeaktige, sytende tekster... Noen band: As I Lay Dying Bullet for my Valentine Eighteen Visions Endret 21. juni 2006 av TLZ Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 1. in flames 2. dimmu borgir 3. opeth 4. cradle of filth 5. children of bodom 6. mega death in flames er best: jotun,satellites and astonouts, border sand and shading, frefall, artifact of the black rain, only for the weak, bottled, bullet ride, man made god,osv... nei eg liker ikkje cloud connect.... den meiner alle er best Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 De bandene er no hvertfall ikke Metal. Nirvana = Grunge The Misfits = Punk Rock Sex Pistols = Punk Tenacious D = Rcok ja, men kopierte bare en liste æ skreiv for litt siden, orka ikke skrive opp alle om igjen, men hvis du tok dæ nær av den lille glippen så... undskyld håper du kan tilgi mæ. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Det går i... - Rammstein - Metallica - System of a Down mest 1 og 3, men 2'ern også innimellom. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvor lenge har du vel ikke hørt på de da Bastian? For tiden digger jeg Threshold (prog metal) hardt og hemningsløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg