Acrid Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) men mann, ikke bare brif! gi meg Navn! 6193056[/snapback] Kriegsmaschine, Deathspell Omega, Urfaust, Leviathan, Hate Forest, Kaosritual(!), Darkened Nocturn Slaughtercult, Orlog, Horned Almighty+++ ...er iaf. noen. Endret 28. mai 2006 av Glint Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Metallica er kanske kult og Rage Against The Machines er kanske kult Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Dir en grey og Moi Dix Mois er vel de to jeg hører mest på. Vestlig metal blir litt blast i forhold. Til tross for det er Opeth, Dark Tranquillity, Amorphis, eldre In Flames, Arch Enemy, Finntroll, Immortal, Enslaved, Machinae Supremacy (om vi er litt løse i definisjonen på metal), Windir og DragonForce (de to siste ikke fullt så mye som de andre som ble nevnt) major players på spillelistene mine. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Metallica, Tool, System of a Down, Slayer, Megadeth, Pantera, Rage Against the Machine, Iron Maiden, Emperor, Burzum, gammel Dimmu. Disse er vel det jeg kaller for ren metal, hører jo på masse annet som har noe metal i seg, som f.eks Gnr, Led Zep. Endret 28. mai 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Dir en grey og Moi Dix Mois er vel de to jeg hører mest på. Vestlig metal blir litt blast i forhold. 6194299[/snapback] enter Demolition hammer, Grimfist og Dark Angle. Thrash hell. så slenger jeg gjerne med litt Dying Fetus og Abaddon incarnate som garnityr. var det blast du sa? >_< men for all del, nå må jeg jo sjekke ut de to. Endret 28. mai 2006 av Demogorgon Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Blast som i blass. Jeg synes DEG og MDM gjør mer ut av musikken (på forskjellige måter) enn de andre jeg nevnte, derfor plasserer jeg de to i en særklasse. Du kan få deg en overraskelse om du forventer nattsvart dødsralling eller liknende når du sjekker ut de to. Særlig Moi Dix Mois. Hmhm. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 mer ut av musikken sier du.. da setter jeg meg heller ned med Bursum eller Ildjarn. stor mer får du ike ut av så lite. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg har glemt å nevne Type O Negative. October Rust-albumet deres er herlig. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Noen som hører på Symphony X her? Lenke til kommentar
CSM Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Noen som hører på Symphony X her? 6206711[/snapback] oh yes, definitivt. Selv etter 7-8 år, blir jeg overrasket over hvor gode de egentlig er... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) SyX er et rimelig super-duper-tøft band! Michael Romeo (og resten av gutta forsåvidt) er jo også en veldig god gitarist.... Burde forøvrig slenge til Enslaved på lista mi. Fant fram ISA istad og den var jo knalltøff, hehe. Vurderte å kjøpe den nyeste skiva deres - Ruun. Noen som har hørt den? Ramla i alle fall over førstelåta, Path to Vanirr, var bra! Spesielt åpningsriffet var fengende synes jeg. Endret 30. mai 2006 av KompleX Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 within temptation Nightwish Iron Maiden KoRn Lenke til kommentar
Nefertiti Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Noen av mine favoritter: Children of Bodom Symphony X Masterplan Hypocrisy Dissection Zyklon Dimmu Borgir Nevermore Evergrey Dream Theater Amon Amarth Graveworm Nile Wintersun Hehe, ble mange gett... Men det er så utrolig mye bra! Lenke til kommentar
intheass Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Mine: gammel Dimmu Dream Theater Symphony X Superior Circus Maximus Pagan`s Mind Opeth Windir Ensiferum Finntroll In Flames Dette er vell det så snurrer mest Lenke til kommentar
muck Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Dio Faith No More Exodus Carcass Megadeth Soilwork Pantera Paradise Lost Van Halen Anthrax Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Noen som hører på Symphony X her? 6206711[/snapback] o`yeah.. Dem kan sitt hehe.. men en god stund siden jeg har hørt dem nå *Sette på Symphony X* Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Tja.. Gammal Dimmu(ny også, men det gamle er best ) Enslaved Emperor Darkthrone Immortal Windir Enthroned Tidfall Ihsahn ++ Hører på det aller meste av metal&rock, nevnte bare det det går mest i Edit: Takkar Knuð Endret 2. juni 2006 av Ihsahn Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hvah? Ikke Ihsahn? 6232290[/snapback] Shit Glemte han :!: Lenke til kommentar
Ostern Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Iron Maiden Rhapsody/Luca Turilli (jeg syns de gjør det sinnsykt fett med symfoniorkester og kor) Rammstein Metallica Hammerfall Manowar HIM Kamelot The Kovenant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg