CSM Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 Ingenting er så kjedelig som ny black metal, grufult kjedelig og fenger ikke et halvt sekund Bare se på Satyricon, kjedelig kjedelig kjedelig. 6188925[/snapback] Stiller meg litt bak den, dømmer ikke all ny black metal som kjedelig, men Satyricon blir altfor anonymt og kjedelig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 Ja, den nyeste plata til Satyricon var skuffende. Men, det finnes fantastiske nye Black Metal-band som f.eks Anorexia Nervosa og Anaal Nathrakh. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 Men Anorexia Nervosa liker jeg da veldig godt? Sist jeg sjekket var det fra de jeg har hentet signaturen min Det jeg skulle frem til var at Old Mans Child ikke kan måle seg med kremen av svart metall som jeg nevnte. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 Ja, den nyeste plata til Satyricon var skuffende. Men, det finnes fantastiske nye Black Metal-band som f.eks Anorexia Nervosa og Anaal Nathrakh. 6188945[/snapback] Anorexia Nervosa har jeg også fått skikkelig sansen for! Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 For tiden: Symphony X Adagio er jo fett... Hørte en del på BM før, men ble ganske lei av det. Det meste er så repetivt (SP) og, ja - kjedelig. Men har da 20-25 BM skiver, og favorittene blandt dem må være Mayhem, Enslaved, Windir, Emperor, Darkthrone og Immortal. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 BLACK SABBATH *mimre tilbake til konserten* Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 Black Sabbath konserten var fantastisk Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) - melancholy pessimism - Der Gerwelt - Moon - Nosferatos - Rossomahaar - Metallica - System of a Down Endret 27. mai 2006 av andrucks Lenke til kommentar
CSM Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 System of a down er da ikke ett metal band Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg har fått opp øya for In Flames i det sisste, jeg Synes de gjør et godt stykke arbeid Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 System of a down er da ikke ett metal band 6189962[/snapback] Det er de såvisst! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 Hvis de ikke er metal, hva er de da? Armensk folkemusikk? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Om de er metall eller ikke er en uendelig diskusjon, det som det derimot er ingen tvil om er at de har nok av metall-elementer i musikken sin og derfor er "kvalifisert" til denne tråden. Hvis de ikke er metal, hva er de da? Armensk folkemusikk? 6190023[/snapback] System of a Down har stortsett avist alle labels de har slengt på seg. Gitaristen deres sa vel noe ala:"Før så sa alle at vi var nu-metall, nå er vi plutselig lederene av det nye prog rock bevegelsen. Jeg tror de bare kaller oss for hva enn som er populært." Hvis en først skal båssette de så blir det vel noe ala: Alternative rock/metal. De konformer ikke til en spesiell sjanger og blander mange forskjellige ting(hence "Alternative") men musikken deres kan klart sies å ha sterk innflytelse fra mange forskjellige typer rock og metall. Endret 27. mai 2006 av TLZ Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 system er nu-mteal. End of story. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 system er nu-mteal. End of story. 6190117[/snapback] Nu-metal er ingen beskrivende musikksjanger. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 Joda, herregud for en fantastisk beskrivende sjanger, samme som progresivt, kjører ikke man streite takter er det progresivt, tjohei! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 mye søppel i black metal om dagen ja. synn. hva skal man si? ikke hør på det. Burzum og Xasthur Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 Rage Against the Machine er en av de. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 mye søppel i black metal om dagen ja. 6191420[/snapback] Tullball. BM har aldri vært bedre. De siste 2-3 årene har det dukket opp en drøss med fantastiske undergrunns-band. Jeg var DRIT lei BM for bare et år siden, men så kikket jeg nærmere på hva som rørte seg rundt om i den europeiske undergrunnsscenen og ble helfrelst igjen. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) nå var det ikke underground BM jeg tenkte på når jeg skrev den linjen forsåvidt. har litt lyst til å være enig med deg Glint. hørt mye bra også den siste tiden. Thunderbolt&Moonblood men mann, ikke bare brif! gi meg Navn! Endret 28. mai 2006 av Demogorgon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg