Krillekongen Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Har akkurat funnet ut at Construcdead er et meget fett band. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Vil tipse alle metallhoder til å stikke innom www.gorgoroth.org og høre litt på sampelen de har lagt ut. ser ut til å bli god voldelig hyperblast svartmetal av værste slag. gleder meg. er forøvrig også enormt skuffet av vreid's nye skive, pitch black brigade. de kunne strengt tatt gjort bedre, men det var vel Valfar som var drivkraften. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Vil tipse alle metallhoder til å stikke innom www.gorgoroth.org og høre litt på sampelen de har lagt ut. ser ut til å bli god voldelig hyperblast svartmetal av værste slag. gleder meg. er forøvrig også enormt skuffet av vreid's nye skive, pitch black brigade. de kunne strengt tatt gjort bedre, men det var vel Valfar som var drivkraften. 6007784[/snapback] Ser ut til? Gorgoroth er gammelt,og har mange jævlig bra låter! Var forøvrig på Vreid konsert i dag,og satan, de gutte spiller bra live. Eg er også ein av dei som ser på Vreid uavhengig av Windir. Windir er det forøvrig ingen band som overgår pr. i dag Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 ser ut til: den nye skiva. ja, jeg er storfan av gorgoroth, vet de har spikka sammen et par skiver før også. Jau, ser forsåvidt på vreid som et eget band. men de kunne hatt godt av Valfar hjelp. synn det ikke lenger er mulig. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Opeth, Katatonia, Tool som jeg kommer på nå. De er vel mine main-favoritter. Fett nok at 2 av disse bandene skal spille på samme dag i Norge i år Lenke til kommentar
Axes Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Legger på alt i slengen jeg? Har så vanskelig for å rangere 3 beste. Cannibal Corpse, Slayer, Cradle Of Filth, Enslaved, Burzum, Suffocation, Gorgoroth, behemoth, Fear Factory, Deicide, Devildriver, Godsmack, In Flames, Lordgore, Napalm Death, Grave, Mayhem, Opeth, Shadows Fall, Susperia, Swallow The Sun, Windir, System Of A Down, Machine Head, Kreator, Slaughter, Sepultura, Satyricon, Pantera, Morbid Angel, Dimmu Borgir, Anthrax, Chimaira, Soulfly, Dark tranquility, Dio, Megadeth, Burzum, Decapitated, Myrk, Necrophagist, Xasthur, Nargaroth, Dimmu Borgir, Nile, Opeth, Immortal, Amon Amarth, Ensiferum, Children Of Bodom, Vomit the soul, Pyrexia, Angelcorpse, Decapited, Lordgore, Flondercorpse, Abominat, Cryptosy, All shall perish, Entombed, Monstrosity, Death, brutality, Dismember, Massacre, hate eternal, Vital remains, Necrophagia, Imperanon, Bolt Thrower, Unleashed, Anathema, Pungent Stench, Exhumed, Morgoth, Mortification, Pestilence, Vader, Brutal Truth, Zyklon osv Lenke til kommentar
Axes Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ser det er mange metall folk her på Diskusjon.no, hva med å lage en generell metal tråd? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ser det er mange metall folk her på Diskusjon.no, hva med å lage en generell metal tråd? 6025936[/snapback] Vel, backstage går egentlig som en generell metal tråd, for de som skriver der er som regel metalheads. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Faen, endelig fikk jeg tak i det: V:28, kanskje like bra industriell apokalyptisk metal som Red Harvest, om en ikke direkte samenlignbart. nydelig, bare nydelig. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Syntes det er noe kjedelig. De spiller i Arendal 20 mai, fri aldersgrense vis det er av intresse. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Får vel ramse opp noe av det jeg kommer på nå da:D Cannibal Corpse - CoB - Inflames Vormitory - Amon Amarth - Atreyu Dimmu Borgir - Dir en Grey - Enslaved Grimfist - immortal - Meshuggah <3 Norma jeans - Opeth - pantera Antrahx - sepultura - Susperia Symphony X - The Bled - Underoath Vader - As i Lay Dying - Malevolent Creation Elvenking - Finntroll - Bullet for my valentine etc etc Lenke til kommentar
LarzZzZz Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Trivium, Kamelot, Sonata Arctica, Children of Bodom, Amon Amarth, Ill Nino, Blood Red Throne etc. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Dimmu Borgir Opeth Katatonia Children of Bodom ...er iallefall mine favorittar. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Har hørt noen Moonblood sanger fra albummet "Taste our german steel". Faen så fett det er. Leste at de bare har gitt ut på kassett og lp, hehe. Sjekk de ut. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Glemte å nevne Deathstars og Tool. Er usikker på om siste går under Metal Sjangeren, men wtf.... I like it og ifølge diverse sider så står det Metal/Alternative Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Har funnet ut at Graveworm er veldig hørbart Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Mulig noen av de er nevnt før, men disse er noe av det jeg hører mye på for tiden: Purified In Blood She Said Destroy Vital Remains Yyrkoon Zeenon Superjoint Ritual Pitbulls In The Nursery ZuulFX Callenish Circle Nearea Scar Symmetry Trendkill ....absoultt verdt å sjekke ut. mvh Pantera Lenke til kommentar
CSM Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Har funnet ut at Graveworm er veldig hørbart 6099816[/snapback] Yeah, støttes! As the Angels Reach the Beauty og (n)utopia er riktig så bra. De andre albumene også forøvrig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg