hylo Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 For å tilrettlegge litt på meg: - Dying Fetus - Tool - Death - Meshuggah - Cryptopsy - Slayer - Cynic - Nile I random rekkefølge. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Rock - ja, Metal - Nehehehehehehei Eller hur? 5755011[/snapback] Heavy metal Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Rock - ja, Metal - Nehehehehehehei Eller hur? 5755011[/snapback] Heavy metal. EOD. Du kan ikke vinne dette, Hodekløveren min. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Gidd sjangerwanking da. (Ikke sant jeg var rette personen til å poste det ^^ ) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Gidd sjangerwanking da. (Ikke sant jeg var rette personen til å poste det ^^ ) 5755105[/snapback] Du er sjangerrunkerenes versting her på forumet. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Rock - ja, Metal - Nehehehehehehei Eller hur? 5755011[/snapback] Det er heavy metal... akkurat som iron maiden, metallica (litt thrash til tider men men) og black sabbath. Bare fordi ting er tyngre nå. så betyr ikke det at dette ikke lenger er heavy metal. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 KMFDM og Nine Inch Nails lager god industrial metal. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Du kan ikke vinne dette, Hodekløveren min. 5755091[/snapback] Jeg vil, jeg vil, jeg vil! Guns N' Roses (GN'R) are an American hard rock band. Gnr har enkelt og greit ikke nok trøkk til å kunne kalles heavy metal. Band som Maiden og Priest, som strengt tatt er no av det mildeste innenfor metal, ville blåst gutta i gnr over kanten uten problemer. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Du kan ikke vinne dette, Hodekløveren min. 5755091[/snapback] Jeg vil, jeg vil, jeg vil! Guns N' Roses (GN'R) are an American hard rock band. Gnr har enkelt og greit ikke nok trøkk til å kunne kalles heavy metal. Band som Maiden og Priest, som strengt tatt er no av det mildeste innenfor metal, ville blåst gutta i gnr over kanten uten problemer. 5756217[/snapback] Guns N' Roses er blanding av Heavy Metal og Glam Metal, mest Glam Metal.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det er ikke metal i det hele tatt.. Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Dream Theater er uten tvil mitt favorittband, og de går jo under progressiv metal. De er utrolig teknisk dyktige, har fengene riff og melodiøse soloer, samt tekster som er intressante og fascinerende. For ikke å glemme verdens kuleste rytmer. Greit nok at ikke alle liker progressiv musikk, men innenfor sjangeren er de overlegne, i alle fall blant de bandene som fremdeles er aktive. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Du kan ikke vinne dette, Hodekløveren min. 5755091[/snapback] Jeg vil, jeg vil, jeg vil! Guns N' Roses (GN'R) are an American hard rock band. Gnr har enkelt og greit ikke nok trøkk til å kunne kalles heavy metal. Band som Maiden og Priest, som strengt tatt er no av det mildeste innenfor metal, ville blåst gutta i gnr over kanten uten problemer. 5756217[/snapback] Oh NOES, Headcleaver henter frem det hemmelige våpnet sitt - WIKIPEDIA!! :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Oh NOES, Headcleaver henter frem det hemmelige våpnet sitt - WIKIPEDIA!! :!: 5756409[/snapback] Ja, jeg har gått i lære hos TLZ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Siden du på død og liv måtte dra inn meg og wikipedia: By the mid-1980s, glam metal could be defined..... and Guns N' Roses. In 1987, Guns N' Roses completely changed the direction of glam metal. Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Glam_metal Endret 15. mars 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 go tlz! oppgjennom har guns n' roses blitt definert som metal.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Vel, The Beatles var Rock. Enhver dust skjønner at musikken har utviklet seg i mer markante retninger de siste tredve årene. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Dream Theater er uten tvil mitt favorittband, og de går jo under progressiv metal. De er utrolig teknisk dyktige, har fengene riff og melodiøse soloer, samt tekster som er intressante og fascinerende. For ikke å glemme verdens kuleste rytmer.Greit nok at ikke alle liker progressiv musikk, men innenfor sjangeren er de overlegne, i alle fall blant de bandene som fremdeles er aktive. 5756368[/snapback] Forsåvidt enig, men Symphony X er på ganske likt nivå vil jeg tørre å påstå. Selv om jeg vil definere DT som progressive rock, og Symphony X som progressive metal Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Den nye satyricon skiva har ikke blitt omtalt her, "Diabolical, Now".. konge skive, synes den er utrolig bra, men misstenker at jeg kommer til å være temmelig alene om å synes det. fy faen så deilig skive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg