TLZ Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Blind Guardian (Trash-albumene) Du liker best de som er så dårlig at de blir beskrevet som søppel? Hint: Se forrige side. EDIT: Ha litt humor/ironi da. Selv har jeg fått ennda mer sansen for Strapping Young Lad. Det bandet er så metall så det kan bli. De drar alt så langt som mulig. Endret 14. mars 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg har fått sansen for Killswitch Engange jeg. Skikkelig kose musikk det der Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 =O The Project Hate<3 Deathstars Ensiferum Godgory og Midnattsol er blant mine favoritter ^.^ Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Led Zeppelin 5747204[/snapback] ^2. Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Led Zeppelin 5747204[/snapback] Må si meg enig i det. Selv om Led Zeppelin ikke er så veldig heavy. Men det regnes vel som Rock/Metal, en mellomting av det ? Ihvertfall. Andre Metal band jeg har sansen for er: Megadeth: Ikke alt, men mye av det. Albumet "Peace Sells" er ganske så bra. Dream Theater har mye bra. Kanskje litt mye fokus på det tekniske men.. Opeth... er ikke mer å si enn Om Zeppelin kan regnes som metal kan Guns n' Roses og Aerosmith også regnes med... Metallica kommer da alltids med på en liste over mine favoritt metal band. Martyr. Sier bare en ting jeg: Hopeless Hopes. Det er nok til atr de kommer med på denne listen. Ehh.. Vil si at Testament også fortjener en plass på denne listen. Er ganske så bra musikk de lager. Også må man ta med norske Seigmen. "Total" - Seigmen Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 For tiden: Thunderbolt (hell yeah!) Kataxu Red Harvest Tsjuder Ulver Xasthur Clandestine Blaze Fear Factor Blood Red Throne Deströyer 666 (hell yeah, FFS) Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Det er noen, for å si det mildt. Liste: Angra Black Majesty Candlemass Concerto Moon Dark Moor Dark Tranquility Demons & Wizards Dragonforce Evergrey Galloglass Gamma Ray Highland Glory Human Fortress Iced Earth Iron Maiden Kamelot Katatonia Leviathan Manowar Mastermind My Dying Bride NanowaR Pain of Salvation Rhapsody Shaaman Sonata Arctica Symphony X Threshold Týr Wuthering Heights Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Týr har jeg aldri skjønt. greit nok, de kommer fra færøyene, og har det mest norrønt lignende språket, det taler til deres fordel, men MUSIKKEN er.. vel.. sugen? spørs om jeg har vært uheldig i valg av låter? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det er noen, for å si det mildt. Liste:Angra Black Majesty Candlemass Concerto Moon Dark Moor Dark Tranquility Demons & Wizards Dragonforce Evergrey Galloglass Gamma Ray Highland Glory Human Fortress Iced Earth Iron Maiden Kamelot Katatonia Leviathan Manowar Mastermind My Dying Bride NanowaR Pain of Salvation Rhapsody Shaaman Sonata Arctica Symphony X Threshold Týr Wuthering Heights 5750137[/snapback] Hadde ikke hørt om halvparten av de en gang jeg.. Lenke til kommentar
royale Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 KISS, gods of thunder. o.O Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det er noen, for å si det mildt. Liste: *skit&lort* 5750137[/snapback] Hadde ikke hørt om halvparten av de en gang jeg.. 5751595[/snapback] Consider yourself lucky. Lenke til kommentar
MeNth0s Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Manowar FTW <3 Ole Ivars ? Highland Glory<3 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Man diskuterer IKKE skrivefeil på dette forumet, man holder seg HØFLIG og hyggelig, og dersom en annen person skriver en musikksjangers navn feil kan man påpeke dette - men IKKE kalle personen for ape i samme slengen. Det fører til advarsel og/eller utestengelse. 4 innlegg er fjernet fra diskusjonen. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Guns N' Roses (ikke særlig metal, men en annen nevnte det, så da sier jeg det òg) Iron Maiden (genialitet på høyt plan) Black Sabbath Dream Theatre Håper ikke jeg skrev noe feil. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Guns N' Roses (ikke særlig metal, men en annen nevnte det, så da sier jeg det òg)Iron Maiden (genialitet på høyt plan) Black Sabbath Dream Theatre Håper ikke jeg skrev noe feil. 5754887[/snapback] Skal strengt tatt ikke påpeke skrivefeil, men følte at formuleringen din ba liksom om det. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Guns 'n' Roses Dream Theater Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Guns 'n' RosesDream Theater 5754913[/snapback] Ikke for å klage på dere, men gn'r er ganske så langt unna metal. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Guns 'n' RosesDream Theater 5754913[/snapback] Ikke for å klage på dere, men gn'r er ganske så langt unna metal. 5754930[/snapback] GnR er heavy metal og det er ikke noe å diskutere engang. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Guns 'n' RosesDream Theater 5754913[/snapback] Ikke for å klage på dere, men gn'r er ganske så langt unna metal. 5754930[/snapback] GnR er heavy metal og det er ikke noe å diskutere engang. 5754987[/snapback] Rock - ja, Metal - Nehehehehehehei Eller hur? Endret 14. mars 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg