kaka13 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Etter og ha lest denne posten har jeg lagt til 52 nye downloads i Kazaa... dritten lar meg ikke laste ned mer... :sad: synd... men jeg trengte jo noen nye sanger så... =) ha en fin dag! Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Slechtvalk er for tiden det metal bandet jeg hører mest på- ikke spesielt kjent kanskje. Men sykt bra lell. Ellers går det mye i Lengsel Antestor Pantokrator Extol Vaakevandring Stronghold Drottnar Horde Skjønt, det hovedsaklig går i goth... Men det får bli en annen post :wink: Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Mine favoritter er: In Flames (sett live) Soilwork (sett live) Nightwish Sentenced Edguy Avantasia 1&2 Hammerfall (Rockefeller 25.02.03 :smile:) Guardians of Time Children of Bodom Iron Maiden Dark Tranquillity Ablaze My Sorrow Nevermore Glemte Manowar, Dream Theater og Stratovarius i farta... Dio [ Denne Melding var redigert av: Misshaped på 2002-12-01 14:59 ] Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Har ikke hørt så mye goth/black/death metal. Foretrekker System of a Down og Fear Factory. Opera IX er også bra. Satyricon rocker. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 System of a down KoRn Clown Slipknot Chimaira (hed)PE Glassjaw meshuggah the used in falmes rammstein etc. etc. etc. Lenke til kommentar
obese Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Slipknot Iron Maiden SLAYER (konserten på roskilde eide!) thass all the good ones... Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Følgende band ruler max: Ablaze My Sorrow Amon Amarth Arch Enemy At the Gates Bal-Sagoth Borknagar Children Of Bodom Dark Funeral Dark Moor Dark Tranquillity Darkane Death Dimension Zero Dimmu Borgir Dissection Divine Souls Ensiferum Enslaved Enter My Silence Eucharist Extol Garden Of Shadows Gardenian Grievance In Flames Iron Maiden Lacuna Coil Misteltein My Dying Bride Norther Opeth Old Man's Child Paradise Lost Qou Vadis Samael Satariel Septic Flesh Sirenia The Haunted Thy Pain Skyfire Soilwork Thyrfing Tristania Trail Of Tears Vader Warmen Without Grief Kommer ikke på flere i farta,sikkert glømt haugevis.. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Atheist Children Of Bodom Dark Tranquillity Dio Dreamtheater Hammerfall Iced Earth In Flames Iron Maiden Kalmah Megadeth Metallica Nightwish Pantera Rhapsody Sonata Arctica Stratovarius Testament Throne Of Chaos Ble ikke bare Metal, men mye bra i allefall :smile: [ Denne Melding var redigert av: Eskil87 på 2002-12-01 15:52 ] Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Symphony X Dimmu Borgir Children of Bodom Blind Guardian Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 er ingen stor metal kjenner, men har veldig sans for Red Harvest. Kan anbefales :smile: Lenke til kommentar
rondespiret Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hva med "Pain of Salvation" og "King Diamond", noen som liker dem? Lenke til kommentar
Ingen Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Et svar fra de det dype intet komer nå, og lytt, dødelige, for den ikke eksisterende rytters ritt ender aldri, bare eksistenser kan slutte å eksistere, hey vent, feil forum for sånt...tilbake til tema. Cut the crap. Sånn. Så får vi se om hukommelsen er i Live. (NB: ikke rangert) Blind Guardian Dark Tranquilty Summoning Iced Earth Rhapsody Sentenced Avantasia Battlelore Therion Nightwish Kamelot Haggard Hammerfall Crimson Glory Gamma Ray Har bare hørt mangt av det her http://www.live365.com/stations/283903 , mrnmen Nå orker ikke RAM-en min mer. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Tool [ Denne Melding var redigert av: Jimmy Pop på 2002-12-03 13:56 ] Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Masse bra her ja... Her er noen av mine favoritter: Behemoth Fear Factory Meshuggah Slayer SlipKnoT My Dying Bride 36 Crazyfists KillSwitch Engage System Of A Down Emperor Dimmu Borgir Machine Head ("Burn My Eyes" & "The More Things Change") Deftones Nine Inch Nails Chimaira Five Pointe 0 TooL Borknagar Brujeria Ill Niño Opeth Zensor Mudvayne Nonpoint Nothingface Kittie Godsmack One Side Zero Orgy Pantera Static-X Incubus Tipper jeg har et par band mange ikke har hørt om på denne listen :wink: Så hvis du ser noe nytt så sjekk det ut da vel, finnes på nett. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Foo Fighters(ikke metal) og S.O.A.D er bare konger.. Allt av rock(av forskjellige slag) er bare utrolig fantastisk. Lenke til kommentar
Viquingue Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 På en stor første plass: MANOWAR - The Kings Of Metal!! deretter har vi resten av de beste (mener jeg): Iron Maiden, Metallica, HIM, Hammerfall Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 17:45, skrev Zardoz:er ingen stor metal kjenner, men har veldig sans for Red Harvest. Kan anbefales :smile: Jajamen. Utmerket. :smile: "Dead men don't rape" (forøvrig en coverlåt på Sick Transit..., men hvem har originalen?) Lenke til kommentar
klarsen91 Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-11-26 11:20, skrev Feanor:BLIND GUARDIAN Dette må være den desidert råeste smiley-en jeg har sett! Stor honnør til Feanor! Lenke til kommentar
Sir_Cecil Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 so altfor fåe austerlendarar som har fengje opp augo for Windir ? skuffande... i tilleg til sognarikets krigarar må desse nevnast : Dimmu Borgir Khold Red Harvest Arcturus Satyricon Immortal Ulver Einherjer Slipknot mykje meir..... og for dei som likar det litt mjukare Nightwish Manowar Blind Guardian Sonata Ar©tica ( eg er ikkje sikker om det er med eller utan c ) In Flames GAMMAL Metallica mykje meir.... austerlendarar, kjøp dessa albuma : 1184, Arntor og Soknardalr. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Må vel sette opp ei lita liste jeg og da.... Symphony X Dream Theater Pagans Mind <- Må høres av alle som liker SyX og DT! Opeth Extol Conception Tristania Og MASSE annet, bare det jeg kom på i farten Metal er kult! (Hør forresten mp3en som det er link til på signaturen min.. Yngwie Malmsteen driter seg ut og truer med å drepe ei dame på et fly til Tokyo.. Skikkelig Arnold-engelsk og!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg