D3nnis Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Detta er musikk det;P!! - CoB(Children of bodom) - - In flames - - Amon Amarth - - Norma jean - - Underoath - - Bullet For My Valentine - Metal RockS!!!! -.-; Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Bedre? 5443416[/snapback] Nei, de er egentlig ganske rolige og anstendige. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 De har vokst litt opp etterhvert ja, men musikken er forsatt litt galskap/kaotisk selv om det er langt ifra SYL-nivå på dette plan. Gitaristen er/var(med vekt på var) ganske gal for å si det mildt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 The Dillinger Escape Plan slår de i galskapshåndbak any day of the week. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 The Dillinger Escape Plan slår de i galskapshåndbak any day of the week. 5456357[/snapback] I hardhet/dissodanse, definietivt men ikke i "klovnefaktoren" Lenke til kommentar
Opus Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Skal sies at dette ikke er hovedsjangeren min, men her er mine: Sirenia Therion The Sins Of Thy Beloved Arjen Lucassen(Ayreon/Ambeon) Within Temptation The Gathering Theater Of Tragedy Type O Negative Finntroll Lacrimosa Stratovarius After Forever Blind Guardian Lacuna Coil Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 In Flames og Metallica. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Har blitt helt hekta på Nocte Obducta (ja, jeg måtte anstrenge meg for å huske navnet) i det siste. Herlig musikk Endret 25. januar 2006 av Loomy Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 AC/DC Led Zeppelin Iron Maiden Guns N' Roses Black Sabbath Motorhead Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 AC/DCLed Zeppelin Guns N' Roses Motorhead 5495837[/snapback] Metal? Black Sabbath er og litt på kanten i grunn. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 Nicht! Black Sabbath er jo Metal-Legender. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 Nicht! Black Sabbath er jo Metal-Legender. 5497294[/snapback] Jeg vil kalle det hard rock, men det er visst doom metal. Men å kalle det doom blir feil å si syns jeg, med tanke på dagens doom band. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 Definisjonen er vel kanskje litt uklar akkurat der. ACDC og Guns regner ikke jeg som metal, så blir å liste opp de 'sikre'. Judas Priest Iced Earth (spes. etter de fikk inn Tim Owens.) Iron Maiden Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Black Sabbath, Judas Priest og tildels Motörhead er de tre store metalbanda på syttitallet. Glamrock (som Guns 'n Roses) har lite med metal å gjøre, men jeg synes at hardrock band som W.A.S.P, AC/DC, Led Zep, BöC etc. kan nevnes. Edit: Kan være vanskelig å skille hardrock fra heavy metal, dessuten kan en si at AC/DC er boogierock, så kan snøballen begynne å rulle... Endret 25. januar 2006 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 Hmmm, hører på Finntroll og Naglfar for tida. Og System of a Down hvis det telles Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 Favoritt (heavy) metal band? Black Sabbath! Ingen over, ingen ved siden! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Opeth Blood Red Throne Strapping Young Lad Isis Gorgoroth Behemoth Taake Fredrik Thordendal's Special Defects Mastodon Gojira Tool Nile Darkthrone Cephalic Carnage Fantômas Satyricon Koldbrann Excrementory Grindfuckers 1349 Aura Noir Ulver Carcass Mayhem Death Down Meshuggah Enslaved Necrophagist Burzum Gorguts Watain Furze Kvist The Deviant Grimfist Immortal Nattefrost Emperor Ljå Pantera Cradle of Filth Tsjuder Sodom High on Fire Deicide Cynic Anata Mistress Stonegard Deride Kriegsmaschine The Other Side Of The Sky Urgehal Windir Svartahrid Cannibal Corpse Morbid Angel Vader Dissection Ifølge Last.fm Endret 25. januar 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 Conception 5420974[/snapback] Kjenner gitaristen. Han er tøff. :!: Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 25. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2006 De som jeg digger! - Iron Maiden<3 Elsk<3 - The Rolling Stones=D - Ac/Dc=) - Bruce Dickinson - Turbonegro - In Flames - RammStein\\m// - Dream Theater - DumDum Boys Up the irons! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 Ok, couple of things.. Stones, ACDC, Turbonegro og DumDum Boys? Metal? Sorry for å pirke, men tråden heter "Hva er dine favoritt Metal band?". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg