Equilibrium Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hvordan kunne jeg glemme Chain Collector, genialt nytt norsk Metal. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Må legge til SoaD, diverse sanger av Slipknot og In Flames til listen min. Musikk jeg lytter til titt og ofte. Lenke til kommentar
reckless Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Susperia, In Flames, Slipknot, Trivium, Kamelot, Finntroll, Children of Bodom er favorittene.. ; p Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Metallica Megadeth System Of A Down Pantera Dream Theater Helloween Lenke til kommentar
Shityeah Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Pain of Salvation | Svensk progressivmetal Opeth | Svensk progressiv deathmetal Grimfist | Norsk black/thrashmetal Behemoth | Polsk deathmetal Nile | Amerikansk deathmetal Darkthrone | Norsk blackmetal Slayer | Amerikansk Thrashmetal Pantera | Amerikansk Thrash/Groovemetal Metallica | Amerikansk Post-thrashmetal Dimmu Borgir | Norsk symphonisk blackmetal Nocturnal Breed | Norsk Thrashmetal Cynic | Amerikansk Death/jazzmetal Dark Tranquillity | Svensk Gøteborgmetal Extol | Norsk Death/Thrash Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 -Dimmu Borgir -Emperor -Death -Ragnarok -Paradise Lost -Immortal -Gorgoroth (noen sanger ) -Judas priest ( er da litt metal) -Satyricon -Grimfist -Opeth Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 *Maiden *Manowar Trance/house/techno ER søppel.. 514439[/snapback] 100% enig! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Accept Agalloch Arcturus Bathory Dark Tranquillity Einherjer Enslaved Katatonia Iron Maiden In Flames Judas Priest U.D.O. Quo Vadis Forlorn Lilitu Sigtyr Mistur Ulver Windir Winds +++ Endret 7. januar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Akkuratt nå er mitt favoritt metal band At The Gates Göteborg-metallen's opprinnelse Ellers går det i så masse annet at jeg igrunn ikke gidder å ramse de opp Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Judas Priest! Liker de godt, og er jo et av de bandene som var med å "grunnla" sjangeren Heavy Metal sammen med fks. Black Sabbath. Og så er det en del variert i forhold til band som Iron Maiden (som stort sett er det samme hele tia, har du hørt en sang av dem, har du hørt mange). Merkelig nok er det visst noen som kaller Judas Priest for "litt Metal". Hvorfor? Noe gammelt Priest er kanskje på grensa, men hør på fks. Painkiller, Judas Rising, Night Crawler, Metal Meltdown eller stort sett all nyere Priest (etter 1988). Jeg ville kalt det Heavy Metal. For all del, la oss ikke starte en diskusjon/krangel om definisjonen av Metal og Heavy Metal, ok? EDIT: når jeg tenker meg om så er vel kanskje Painkiller-albumet og nyere sanger mer Speed Metal enn Heavy Metal. Endret 7. januar 2006 av Johan123321 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Noe sånt: -Emperor -Taake -Windir -Peccatum -Nile -Dimmu Borgir -Ram-Zet -In Flames -Metallica -Slayer -Pantera -Gorgoroth -Ásmegin -A Perfect Circle -Tool -Dream Theater -Immortal -Finntroll -Extol -Opeth -System of a Down -Kampfar -Naglfar -Mayhem -Arcturus -Strapping Young Lad -Amon Amarth -Ulver -Luna Ad Noctum -Burzum -Silencer -Gojira Edit: Xasthur! Endret 8. januar 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) må legge blodsrit til lista mi, svenskene begyner å skjønne hvordan de skal lage svartmetal nå Cola-boks, jeg skal grave litt, se om jeg finner denne disel maskinen din Endret 8. januar 2006 av Demogorgon Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Man trenger kun Blood Red Throne. Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) ~~Disturbed~~ <<Fear Factory>> """Metallica""" -=Korn=- noen sanger fra Marilyn Manson, Scars of Life og System of a Down Endret 8. januar 2006 av << Alex >> Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Man trenger kun Blood Red Throne. 5405741[/snapback] For ikkje å gløyme \_~~,.-+^\)¨´`Carcass´`"(/^+-.,~~_/ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Og selvfølgelig .......... SlipkNOT .......... =P Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Og selvfølgelig .......... SlipkNOT .......... =P 5405877[/snapback] ja! seff Slipknot, det har jeg glemt! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 ja! seff Slipknot, det har jeg glemt! 5405931[/snapback] Tenkte jeg det ikke... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Man trenger kun Blood Red Throne. 5405741[/snapback] For ikkje å gløyme \_~~,.-+^\)¨´`Carcass´`"(/^+-.,~~_/ 5405809[/snapback] Vi gløymde =_-)("¤¤¤Strapping Young Lad¤¤¤")(-_= RÆVSOPP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg