danweb.cjb.net Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 er bedre med gamle menn som framdeles har instrumentalske ferdigheter enn små dritt unger som de bandene som starter nå fortiden er ! de kan jo faen ikke noe mer en 2 grep på gitaren som blir gjentatt og gjentatt og gjentatt + at vokalistene i de såkalt populære "metal" bandene ikke klarer å nå høye toner eller holde dem særlig lenge ,men bare bæljer ut ett eller annet uforståelig pisspreik om død å faenskap med en stemme som høres ut som noen hadde kjørt en okse pikk opp og ned i stemme båndene deres i et par år! Spar oss for en elendig prøve-å-være-morsom-skildring av nu-metal. er ingen "prøve-å-være-morsom" skildring ,men sannheten ja, sikkert.. hør på bra nu metall band som; -disturbed -godsmack osv. da kan du spare deg for slike komentarer. Lenke til kommentar
Negativ drittsekk Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Dimmu Borgir. My Dying Bride. A Perfect Circle. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Slipknot(de gamle), Dimmu Borgir, Satyricon, Children Of Bodom, Cradle Of Filth, Amulet, Slayer, Alice Cooper det er de jeg kommer på nå.. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) er bedre med gamle menn som framdeles har instrumentalske ferdigheter enn små dritt unger som de bandene som starter nå fortiden er ! de kan jo faen ikke noe mer en 2 grep på gitaren som blir gjentatt og gjentatt og gjentatt + at vokalistene i de såkalt populære "metal" bandene ikke klarer å nå høye toner eller holde dem særlig lenge ,men bare bæljer ut ett eller annet uforståelig pisspreik om død å faenskap med en stemme som høres ut som noen hadde kjørt en okse pikk opp og ned i stemme båndene deres i et par år! Spar oss for en elendig prøve-å-være-morsom-skildring av nu-metal. er ingen "prøve-å-være-morsom" skildring ,men sannheten ja, sikkert.. hør på bra nu metall band som; -disturbed -godsmack osv. da kan du spare deg for slike komentarer. *fjernet* beklager denne Endret 5. august 2004 av F-14 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Horefant!"nu metall" er sånn piss som små horebukker som deg hører på ! Nu metall er så faens stygt at jeg heller har en trekant med Sven O og C.Laila enn å høre på det. Det er vel sånt du liker he ? FAENS HOMOTISS! Ohoi, så gode argumenter du har. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Judas Priest er best! :!: Hvilken legning har vokalisten (Rob Halford) i din favoritt gruppe? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Horefant!"nu metall" er sånn piss som små horebukker som deg hører på ! Nu metall er så faens stygt at jeg heller har en trekant med Sven O og C.Laila enn å høre på det. Det er vel sånt du liker he ? FAENS HOMOTISS! *Sjekke* Hmm, jepp! 14 år. Utrolig nok. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 vill si unnskyld til han som ble angrepet personlig,men vill åsså medele at det ikke var jeg som skrev. jeg hadde en venn på besøk som ville svare på posten ,men han var desverre litt barnslig Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Judas Priest er best! :!: Hvilken legning har vokalisten (Rob Halford) i din favoritt gruppe? hva har det med hans vokalske prestasjoner å gjøre? EDIT: han blir jo ikke kalt for "the god of metal" ingenting Endret 5. august 2004 av F-14 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 vill si unnskyld til han som ble angrepet personlig,men vill åsså medele at det ikke var jeg som skrev. jeg hadde en venn på besøk som ville svare på posten ,men han var desverre litt barnslig den er utrolig tynn. Er en ut gammel fjortis unskyldning det der... (Men for alt jeg vet så kan du jo snakke sant) Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 jeg gjør faktisk det! jeg har åsså sendt en unnskyldning til både moderator og han som ble angrepet. å ikke begynn med sånn "å-nei-du-er -bare -en -liten-fjortiss-" dritt Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 hva har det med hans vokalske prestasjoner å gjøre? Ingen verdens ting, likte ikke bare "din" kommentar til danweb.cjb.net. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 hva har det med hans vokalske prestasjoner å gjøre? Ingen verdens ting, likte ikke bare "din" kommentar til danweb.cjb.net. ok then,men som sagt var det IKKE min kommentar. jeg synes det er feil at jeg skal bli straffa for noe en annen skreiv. Desverre ble dette skrevet med min konto Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Jaja, beklag den kommentaren din du. Men, det paradoksale er jo at du skrev sånn ca det samme i en annen post bare med en litt mindre prepubertal tone. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 *fjerne begge* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Jaja, beklag den kommentaren din du. Men, det paradoksale er jo at du skrev sånn ca det samme i en annen post bare med en litt mindre prepubertal tone. .. og det slo meg også. For øvrig er "The God of Metal" en helt søkt selvtitulering. Er nok egentlig bare grunnet i bandets "Metal Gods"... Endret 5. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Jaja, beklag den kommentaren din du. Men, det paradoksale er jo at du skrev sånn ca det samme i en annen post bare med en litt mindre prepubertal tone. .. og det slo meg også. For øvrig er "The God of Metal" en helt søkt selvtitulering. Er nok egentlig bare grunnet i bandets "Metal Gods"... ikke noe han fant på selv nei... mange andre "metal band folk" som kaller han det åsså . til og med noen som spiller nu metall har kalt ham det. Judas Priest var noen av grunnleggerene for metal slik som man kjenner vanlig heavy metal som og de var også noen av de første til å starte speed metal bølgen Lenke til kommentar
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) hvis "F-14" sier at han ikke skreiv det tror jeg han... Edit : jeg er enig i at rob halford er "the god of metal" although det var mange vokalister før ham i judas priest. hele bandet som er nå var ikke med i det originale judaspriest. Endret 5. august 2004 av I_love_AMD64 ^^ Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 hvis "F-14" sier at han ikke skreiv det tror jeg han... Edit : jeg er enig i at rob halford er "the god of metal" although det var mange vokalister før ham i judas priest. hele bandet som er nå var ikke med i det originale judaspriest. Veit det.... (at det var mange før ham osv. ,men han er den beste ) Lenke til kommentar
2ern Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Min personlige favoritt på metall-fronten er Windir, særlig Antor-albumet. Ellers så er Finntroll også helt kurant musikk. Endret 5. januar 2006 av Erik-Tor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg