Doktor Progg Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 I det siste har det gått mye i: - Slayer (litt ekstra pga. ny-bestilte billetter til konserten i Oslo 15.oktober) - Katatonia (Discouraged Ones og Viva Emptiness) - Borknagar (Quintessence og Epic) - Rotting Christ (A Deam Poem) - In Flames (Whoracle : ett av de beste metal albumene noensinne!) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 Disse skal jeg sjekke ut Forresten, ikke del "Hel" på DC siden mange operatorer ser på dette bandet som et nynazist band. Har blitt bannet fra en god del huber pga av de. Og, NEI - De er ikke nynazister, nasjonalister derimot... Roger that Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Hører mye på The Dillinger Escape Plan "Miss Machine" for tiden, hva kan man si om den nye skiva... får helt klart assosiasjoner til Mike Patton og tildels NIN. Skive er såklart über-teknisk i vanlig DEP tradisjon, men mer melodisk og kanskje ikke fullt så manisk. Kommer ut 2 august her på berget, løp og kjøp... fordi det mest sannsynlig er årets metallalbum. Edit: Piaff Endret 27. juli 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 2. august 2004 Rapporter Del Skrevet 2. august 2004 - Metallica - Hammerfall - Ozzy Osbourne - Nightwish - Iron Maiden - Manowar \m/ (0_o) \m/ Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 2. august 2004 Rapporter Del Skrevet 2. august 2004 Iron Maiden og Immortal. Uten om dei er det så mykje bra at ein veit ikkje kva ein kan ein skal velge. (Maiden var self best med Dianno) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. august 2004 Rapporter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) har begynt å høre litt på cradle of filth. syntes det er en del bra sanger på midian albumet. Noen som er enige? Ellers kan jeg nevne at children of bodom, in flames, metallica, dream theater, dimmu borgir, slipknot (særlig etter at jeg var på konserten på quarten) mm. er bra band. Endret 2. august 2004 av andesam Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 2. august 2004 Rapporter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Rangert etter best: 1.Judas Priest 2.Deep Purple (hvis black sabbath er metal er dp det åsså) 3.Iron Maiden 4.Ritchie Blackmore`s Rainbow 5.Def Leppard 6.Manowar 7.Black Sabbath 8.Ozzy osbourne 9.MegaDeth 10.Saxxon 11.Mötley Crue "Rock Hard,Ride Free" \m/ \m/ EDIT: Glemte å ta med mine favoritt over sminka hårballer! TWISTED SISTER uh yeah XD Endret 5. august 2004 av F-14 Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 2. august 2004 Rapporter Del Skrevet 2. august 2004 6.Manowar Bhahahahahahahhahahahaahahahaaa....hahaha!! Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 2. august 2004 Rapporter Del Skrevet 2. august 2004 6.Manowar Bhahahahahahahhahahahaahahahaaa....hahaha!! hva? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. august 2004 Rapporter Del Skrevet 2. august 2004 6.Manowar Bhahahahahahahhahahahaahahahaaa....hahaha!! ikke le av manowar Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. august 2004 Rapporter Del Skrevet 2. august 2004 Jo det er greit å le av manowar, men om folk liker det, så må dei fint få lov til det. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Jo det er greit å le av manowar, men om folk liker det, så må dei fint få lov til det. hehe, jeg liker ikke musikken, men folka er jo littegrann tøff :!: Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 hehe, jeg liker ikke musikken, men folka er jo littegrann tøff BHAHahahaahahahahahaaa... Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Manowar er en ting, men jeg syns Hammerfall er enda mer sinnsykt. De kjører harry-faktoren "Over the hills and far away" Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Greit nok at Hammerfall er gale, men Manowar er liksom ur harry. Og dei har fan meg klart å våre harry i 25 år. det er ikkje dårligt det. Lenke til kommentar
Mustaine88 Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 1. best - 10. best 1. Megadeth 2. Megadeth 3. Megadeth 3. Megadeth 4. Megadeth 5. Megadeth 6. Megadeth 7. Megadeth 8. Megadeth 9. Megadeth 10. Megadeth Join Megadeth Forumet: Megadeth Forums Jeg er Lucretia88, Mye nyttig info om alt og i det siste om hvorfor ellefson saksøker mustaine og hvorfor de forskjellige folka ble kastet ut og hvem som er med i det nye bandet + + + Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 hehe, jeg liker ikke musikken, men folka er jo littegrann tøff :!: Yup. Gamle menn i tigertanga er übarrsexy! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Manowar er jo dødsbra, selv om det er ufrivillig morsomt, må jeg si at de bombastiske klisjèene også til tider er fengende. Musikk skal ikke bare være seriøst :!: Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Så du har hørt alle metallband i verden? :razz: avataren din er skummel blir litt redd Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 1. best - 10. best 1. Megadeth 2. Megadeth 3. Megadeth 3. Megadeth [Masse tekst] Du varierer mye i musikkstilen du hører på, ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg