Uxzuigal Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 hmm, Iniquity var sykt ja... Synger han liksom? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 Et par på styrten her: Zyklon Deicide (ingen som har nevnt de!!) Darkthrone Cannibal corpse Obidtuary Death (de 4 første) Khold Emperor ensiferum det var da kjernen av mitt metal-velbehag. akkuratt nå sitter jeg å hører på Grieg - Peer Gynt Suits nos. 1&2. det er absolutt velbehag for min del om ikke annet.. bedre en sex? ikke umulig.. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 -Darkthrone -Khold -Mayhem -Immortal -Enslaved -Satyricon -Lumsk Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Mine favoritter: Dream Theater [prog Rock/Metal] Symphony X [prog/symfonisk metal] Ring Of Fire [noe metal greier] Meshuggah [prog metal] Racer X [heavy Metal] Planet X [Fusion] (hmm går Fusion under metal egentlig?) Jeg gidder ikke å nummerere. Det kommer helt an på "dagsformen" hva jeg liker best Endret 26. juli 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 Iron Maiden ACDC Pantera Dream Theatre Godsmack Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 NIGHTWISH!Var på onsdagskonserten, den rocka totalt!! Var på platesigneringa idag.. Oooohhhh YES!! Rocka fredag osså Var et par km kø forran platesigneringa så jeg kom aldri så langt Møtte på Tarja og resten av bandet på karl johan lørdag formiddag da Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 Opeth In flames Immortal Metallica Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 Møtte på Tarja og resten av bandet på karl johan lørdag formiddag da Synes 'likferd' var et noe pussig nick på en Nightwish-fan, men... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 Møtte på Tarja og resten av bandet på karl johan lørdag formiddag da Synes 'likferd' var et noe pussig nick på en Nightwish-fan, men... hehe nightwish er et unntak kan du si.. hører stort sett på svartmetall.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 Møtte på Tarja og resten av bandet på karl johan lørdag formiddag da Synes 'likferd' var et noe pussig nick på en Nightwish-fan, men... hehe nightwish er et unntak kan du si.. hører stort sett på svartmetall.. Jepp, Nightwish er ikke alltid synonymt med fjortiss:) Selv hører jeg litt på Nightwish fordi jeg liker musikken, dog kunne vært noe mindre gauling fra Tarja, men hu er kul på scena:) Lenke til kommentar
Justin Sane Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 Pantera, Satyrkorn, Korn, Rammstein,In Flames,System Of A Down, Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 Pantera, Satyrkorn, Korn, Rammstein,In Flames,System Of A Down, Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg liker ikke å si dette, men jeg HATER Nightwish. Ikke bare musikken de lager, men også subkulturene som flokker seg rundt de. Gode band med kvinnevokal er som følger: Lacuna Coil Arch Enemy Otep Guano Apes (tidvis) Hel Kittie Lenke til kommentar
Svin Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 Pantera, Satyrkorn, Korn, Rammstein,In Flames,System Of A Down, Kanskje en slags mikstur Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Jeg liker ikke å si dette, men jeg HATER Nightwish. Ikke bare musikken de lager, men også subkulturene som flokker seg rundt de. Gode band med kvinnevokal er som følger: Lacuna Coil Arch Enemy Otep Guano Apes (tidvis) Hel Kittie Jaja, vi har hver vår smak. Har ikke hørt såå mye fra dem, men virker for det meste bra. Eg har hørt Nemo dog, og den er forferdelig! Men sanger som Bless the Child, Stargazers og Wishmaster er sterke sanger, vil eg si. Subkulturen bryr eg meg ikke noe særlig om.. Arch Enemy er helt genialt ja... Bryter på en måte med kjønnsrollene, noe som passer utmerket da bandet ser ut til å ha Punk/Anarkisme attitude Hun vil eg faktisk definere som en av de absolutt beste skrike vokalene, dessuten så brillierer de ofte med tekstene. We Will Rise er en helt utrolig genial sang! Skal sjekke ut nevde band. Endret 27. juli 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Svin Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 Arch Enemy Typisk kvinnevokal Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Pantera, Satyrkorn, Korn, Rammstein,In Flames,System Of A Down, Kanskje en slags mikstur Det hadde vært et genialt navn på en frokostblanding Jeg liker ikke å si dette, men jeg HATER Nightwish. Ikke bare musikken de lager, men også subkulturene som flokker seg rundt de. Gode band med kvinnevokal er som følger: Lacuna Coil Arch Enemy Otep Guano Apes (tidvis) Hel Kittie Disse skal jeg sjekke ut Endret 27. juli 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 Det hadde vært et genialt navn på en frokostblanding Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 Disse skal jeg sjekke ut Forresten, ikke del "Hel" på DC siden mange operatorer ser på dette bandet som et nynazist band. Har blitt bannet fra en god del huber pga av de. Og, NEI - De er ikke nynazister, nasjonalister derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg