ballemann Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Og mitt eget band Har du en nettside hvor jeg kan laste ned? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Ulver Darkthrone Immortal Mayhem Blind Guardian Carcass Children Of Bodom Susperia Bathory Einherjer Amon Amarth Death Dying Fetus Blood Red Throne Thyrfing Sentenced Kreator Hypocrisy Mithotyn Meshuggah Nile The Haunted Paradise Lost Six Feet Under Type-o-negative Finntroll Gorgoroth At the gates Arch Enemy Pantera Enslaved Carnal Forge Entombed Borknagar Grave Digger Megadeth Otyg Vintersorg Opera IX Siebenbürgen Taake Vader Zyklon-b Vomitory Wasp and I could go on forever like this .. ... hvordan skal man noen gang kunne bestemme seg med så mye bra metall/tung rock der ute? edit: skrivefeil Endret 3. april 2004 av rasgar Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Mine favoritter er: INGEN METAL BAND I DET HELETATT faktum er at metal suger, og det samme går for artistene... jaja.. her er musikk jeg hører på: Gorgoroth Saytricon Windir Finntroll Samael King Diamond iron maiden meshuggah Darkthrone ++ Endret 3. april 2004 av zorm Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) In Flames Iron Maiden Nightwish Sonata Arctica Hammerfall Endret 20. juli 2004 av Frozk Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) METALLICA å masse annet seff, gidder ikke å ramse opp....metal er best Endret 3. april 2004 av Krø||e Lenke til kommentar
master_x Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Må høre på metal ja! Rock og metal! Jeg liker best å høre på Nightwish Children of Bodom Dimmu Borgir Amorphis Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Metallica og System of a down er vel mine favoritter innen metal. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Linkin Park! P.O.D! Endret 5. april 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Dette var da en gammel tråd som fikk nytt liv. En av de klassiske metal-trådene. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Må være den lengste tråden jeg noen gang har startet Men har funnet mange gode band etter å ha lest Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Canibal Corpse, Unholy Ghost, Immortal, Ulver, Messiah, Zyklon, Dissection, Blood Red Throne, Mayhem, Immortal, Khold, Darkthrone, Finntroll, Emperor, Aeternus, gammel Theatre of tragedy, Fortress of Grief, Graabein++ er mye bra metal rundt omkring.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Black: Burzum ("Aske", "Hvis Lyset Tar Oss", "Burzum") Darkthrone ("Under A Funeral Moon", "Ravishing Grimness", "Transylvanian Hunger") Emperor ("In The Nightside Eclipse", "Anthems To The Welkin At Dusk", IX "Equilibrium") Mayhem ("De Mysteriis Dom Sathanas", "Deathcrush", "Mediolanum Capta Est") Immortal ("Sons of Northern Darkness", "At the heart of winter", "Pure Holocaust") Satyricon ("Dark Medievel Times", "The Shadowthrone", "Nemesis Divina", "Rebel Extravaganza") Carpathian Forest ("Defending The Throne of Evil", "Morbid Fascinations of Death", "Black Shining Leather") Gorgoroth ("Pentagram", "Antichrist", "Destroyer") Dimmu Borgir ("Enthrone Darkness Triumphant") Faustcoven ("The Halo Of Burning Wings") Viking/folk Metal: Bathory ("Nordland II", "Hammerheart", "Blood, Fire, Death") Thyrfing ("Vannsinnesvisor") Windir ("Arntor", "Sôknardalr", "1184", "Likferd") Enslaved ("Eld", "Frost") Einherjer ("Norwegian Native Art") Storm ("Nordavind") Isengard ("Vinterskugge") Ensiferum ("Ensiferum") Trash/Death/Extreme: Grimfist ("Ghouls of Grandeur") Mesuggah Entombed Zyklon ("Aeon") Slayer ("Raining Blood") Mercyful Fate ("9") Venom ("Black Metal") Possessed ("Seven Churches") Emancer/Utumno ("Invisible", "Syn Av Ei Ukjend Tid(demo)") Prog/Meta/Rock: Opeth (Alt!) Dream Theater ("Images and Words", "Awake", "Scenes From a Memory". Ellers, Alt!) Rob Halford Yngwie J. Malmsteen Liquid Tension Ex. ("1", "2") Tool ("Lateralus") John Arch ("Twist of Fate") Threshold ("Critical Mass") Racer X Turbonegro Pink Floyd ("Wish you Were Here", "Dark Side of the Moon") Joe Satriani ("Flying In a Blue Dream", "Surfing With the Alien") Mötorhead ("Snake Bite Love") Uriah Heep Judas Priest Iron Maiden (Aller meste) Steve Vai ("Sex & Religion", "Passion & Warfare") Edit: Endret 11. april 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 det jeg hører på er: Sepultura Soulfly pantera disturbed (seff) godsmack opeth dream theatre(alt)(seff) Liquid Tension Experiment arch enemy dark tranquillity Agathodaimon deftones (hed) p.e. korn metallica papa roach (førden nye cden) rage against the machine storm (norsk) Bob Marley (måtte ta ham med dah!!! ) pink floyd(whis you were here)(+ litt til) dette er stort sett det jeg hører på Trance = Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Når i svarteste sameland ble Pink Floyd og Bob Marley METAL ? Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Når i svarteste sameland ble Pink Floyd og Bob Marley METAL ? jeg mener ikke at det er mettal... men måtte ta med at jeg hører på dem oxo Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Her kommer min liste: Spineshank Kittie Korn Metallica Soil Soilwork In flames Disturbed Opeth Merciless Cimaira Coal Chamber Clawfinger Deftones Pantera Rob ZOmbie Megadeth Probot Drowning pool Aparment 26 Tool Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Mine Favoritter: CHILDREN OF BODOM IN FLAMES NIGHTWISH ARCH ENEMY og lignende flere Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) ------------------------------------ Endret 11. april 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 jeg har skrevet et innlegg tidligere i denne topicen så vidt jeg husker, men det er vel tid for oppdatering. favorittene er: (nesten tilfeldig rekkefølge (alfabetisk ;p )) Anorexia Nervosa Bathory Einherjer Emperor Finntroll Grenjar Immortal Ljå Moonsorrow (må ha med denne ja ) Naglfar (Det nye albumet deres (Sheol) er bare digg) Satyricon Windir ellers så ser min lille winamp-liste slik ut: http://home.no/maggof/WHT7D.tmp.html så kan dere se hva jeg hører på Lenke til kommentar
ML Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Black Sabbath Ozzy Osbourne Metallica Black Label Society Iron Maiden TNT Marilyn Manson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg