Snorre123 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Manowar Hammerfall Iron Maiden Blind Guardian etc. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Blue Öyster Cult! (Og for de som vil krange om sjangrer: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_heavy_metal_musicians ) Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Mitt favoritt band er MetallicA de er de beste som finnes Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Går Nightwish og Dimmu Borgir under samme emne??? Trudde Nightwish war rock og Diumm Black Metal eg. Uansett så er Helloween mitt favoritt metal band. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Metallica (hvis det teller som metall) Hva mener du med det? Metallica er jo heavy metall gudene. Men seriøst, hvis du ikke mener at Metallica er heavy så vet ikke jeg, kanskje du mente de var for heavy'e ? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Metallica Guns n Roses Liquid Tension Within Temptation Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hvilket genre er slipknot i? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Hvis jeg skulle sagt generelle band/gitarrister: Steve vai Joe Satriani Guns'N roses beste i verden Endret 3. april 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) @sparks: NU Metal Endret 3. april 2004 av tyldum Lenke til kommentar
likferd Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) helloween freedom call hammfall luca turilli stratovarius gamma ray heavenly og selvfølgelig Black Ingvars!!! Endret 3. april 2004 av likferd Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Emperor, gamle Slayer, Maiden, WASP, Ragnarok, In Flames, Katatonia, Immortal, Borknagar, Darkthrone, Gehenna......... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Fikk det ikke til å funke, men viss det er den musikkvieoen til St. Anger så må jeg si at jeg var litt skuffet da jeg så den. ALT for mye trommer, og gitarene var jo knapt hørbare. Men Metallica har noen av de beste gitarsangene som eksisterer, f.eks Call of the Ktulu, Fade to Black, Astronomy.... Er ingen band som har så mangen fete soloer... Nei det er jo ikke det Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Astronomy er av Blue Öyster Cult opprinnelig [Edit: Ja, utrolig nok en skriveleif blant så få bokstaver] Endret 3. april 2004 av tyldum Lenke til kommentar
wotg Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Metallica. Sett de live ørten ganger.......de skuffer aldri!! Forøvrig er jo Audioslave og Queens of the stonage meget bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Går Nightwish og Dimmu Borgir under samme emne??? Trudde Nightwish war rock og Diumm Black Metal eg. Uansett så er Helloween mitt favoritt metal band. Nightwish er metal, ja. Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Disse er vel greie pr definisjon: Guns n Roses Metallica Dio Iron Maiden Thin Lizzy Hvordan er definisjon på: Alice in Chains STP Soundgarden Queens of the Stone Age Og hva med: Jack Black Endret 3. april 2004 av slimboy Lenke til kommentar
Timur Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Dimmu Borgir, Hammerfall og sist men langt ifra minst Children of Bodom Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 immortal, pantera, cradle of filth, children of bodom, borgnagar, troll, finntroll, meshuggah, kreator, hatebreed, darkthrone, dimmu borgir, behemot, thyrfing, stonesour, satyricon, my dying bride, arch enemy, limbonic art, marduk, old mans child, darkane, disturbed, bloodforblood, mastadon, mushroomhead, slipknot, korn. <---- Dette hører jeg på Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Slayer (tidlig er best) Immortal Ulver Satyricon Mayhem noe Dimmu Tidlig Metallica Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg