Eskil87 Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Helbillies og Luxus Leverpostei Og hvilken metal-sjanger faller disse under? Henholdsvis hestemetall og avføringsmetall? Har ikke hørt så mye nytt fra de sjangerene i det siste Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 System of a Down likte spessielt den siste plata "steal this album" Den var litt mer min smak enn toxicity som ble litt listevennlig i alle fall noen av sangene Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 System of a Down likte spessielt den siste plata "steal this album" Den var litt mer min smak enn toxicity som ble litt listevennlig i alle fall noen av sangene SOAD er jo bare hard-pop eller noe :/ Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 METALLICA Det ligger jo i navnet da... Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Metallica er jo geniale, men har hørt mye rart om det nye albumet. Det skal være veldig nu-metal'ish. Skal ikke være en eneste solo på det heller har jeg hørt :/ Last ned og se denne saken, og fortell meg hva mener om den bj0rn. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Mens vi prater om Metallica.. http://fredag.dagbladet.no/fredag/2003/05/.../28/369769.html Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Najs! Er nesten et år til da : Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Fikk det ikke til å funke, men viss det er den musikkvieoen til St. Anger så må jeg si at jeg var litt skuffet da jeg så den. ALT for mye trommer, og gitarene var jo knapt hørbare. Men Metallica har noen av de beste gitarsangene som eksisterer, f.eks Call of the Ktulu, Fade to Black, Astronomy.... Er ingen band som har så mangen fete soloer... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 System of a Down likte spessielt den siste plata "steal this album" Den var litt mer min smak enn toxicity som ble litt listevennlig i alle fall noen av sangene SOAD er jo bare hard-pop eller noe :/ Har du hørt Steal this album??? vil ikke kalle den plata for hard pop akkuratt :wink: Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Fikk det ikke til å funke, men viss det er den musikkvieoen til St. Anger så må jeg si at jeg var litt skuffet da jeg så den. ALT for mye trommer, og gitarene var jo knapt hørbare. Men Metallica har noen av de beste gitarsangene som eksisterer, f.eks Call of the Ktulu, Fade to Black, Astronomy.... Er ingen band som har så mangen fete soloer... Ja vet. De har sinnsykt mange bra soloer! Tror du trenger Windows Mediaplayer 9 for å spille av videoen. Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Viss det er St. Anger musikkvideoen der de spiller i et fengsel gidder jeg ikke å begynne å stresse, så den tidligere i dag! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Najs! Er nesten et år til da : Er verdt å vente på da. Så de i spektrum i både 96 og 99, og skal garantert i februar. De er råe live! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Metallica er jo geniale, men har hørt mye rart om det nye albumet. Det skal være veldig nu-metal'ish. Skal ikke være en eneste solo på det heller har jeg hørt :/ Last ned og se denne saken, og fortell meg hva mener om den bj0rn. Ikke en eneste Solo?!?! jaja, dem ødela alt etter Whiskey in a jar anyways.. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Hadde vært utrolig stilig å gå på den konserten! Aner du hva en bilett kommer til å koste? Aldersgrense? Lenke til kommentar
Argon19 Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Noen som har peil på Nightwish aktige grupper?? (utenom within temptation) Sonata Artica har jo ein del gode.. Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg kommer nok ikke til å gå Har ikke råd, skal nemlig på Bon Jovi konsert i London om en måned (brief, brief...) Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Noen som har peil på Nightwish aktige grupper?? (utenom within temptation)Sonata Artica har jo ein del gode.. Hmmm.. Kanskje noe ala Kamelot eller no? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Hadde vært utrolig stilig å gå på den konserten! Aner du hva en bilett kommer til å koste? Aldersgrense? Billettene pleier å koste 3-400 ink avgifter. Du bør være raskt ute, når de blir lagt ut for salg. I 99 ble 10.000 biletter revet bort samme dag de ble lagt ut. Er ingen aldersgrense i spektrum såvidt jeg vet. Noen som aner når billettene blir lagt ut? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg MÅ komme meg dit! Hvor lenge var det siden sist Metallica spillte i Noreg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg