Pastilleske Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei. Jeg har et PC-spill, The Elder Scrolls IV: Oblivion, og i det siste har spillet blitt helt plutselig avbrutt og man kommer tilbake igjen til Windows med en følgende popup-melding som sier at Oblivion har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntruffne. Hvis du holdt på med noe, kan denne informasjonen ha gått tapt. Den popup-meldingen var fra Microsoft, og jeg fikk valget om å sende feilrapporten. Og det har jeg gjort nå. Men hva nå? Kommer Microsoft til å gjøre noe med problemet etter at jeg sendte feilrapporten, eller hva er det jeg eventuelt kan gjøre med det? Hva er det denne feilrapporten skyldes egentlig? :/ Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Sannsynligheten for at det kommer noe løsning for problemet automatisk er lite trolig. Du får søke litt på google så kan det være du finner noe informasjon om hva som kan være galt. Lenke til kommentar
Pastilleske Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Sannsynligheten for at det kommer noe løsning for problemet automatisk er lite trolig. Du får søke litt på google så kan det være du finner noe informasjon om hva som kan være galt. 7673370[/snapback] Hva er det jeg må søke etter? Lenke til kommentar
theretard2k Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Trur de ikke gjør noe med det. har trykket på mange ganger jeg og (uheldigvis) men ingen ting skjedde Ink Spill osv Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Du får prøve å installere spillet på nytt og se om problemet forsvinner. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Såvidt jeg vet så samler de alle innrapporterte problemer i en database. Og så ser de om det er noen av problemene som er framtredende hos mange brukere, og om det er hos Windows problemet ligger, Da kan de ordne opp dette i neste versjon eller som en fix. Helt kurrant å rapportere inn, det kan bidra til at vi får bedre programvare etterhvert. Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Du får prøve å installere spillet på nytt og se om problemet forsvinner. 7679135[/snapback] Ville først ha prøvet en annen skjerm oppløsning og detaljeringsgrad for å finne ut om problemet skyldes grafikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå