Bear^ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Får håpe for Sony sin del at de klarer å holde ord denne gangen, om ikke kan de miste mange kunder ved en ny utsettelse, noe jeg tror Sony er klar over og dermed blir å holde denne datoen. Men er litt skummelt da, at det er slike rykter på nette at det blir en ny utsettelse. Rykter må jo starte en plass, hva om det ikke er rykter likevell. Time will show. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 sikker på at det ikke er du som er full da drunk ]in public 7677574[/snapback] Jeg må nok få i meg noe sterkere enn alkohol (LSD kanskje..?) for å tro at Sony vil selge opp mot muligens 20 millioner PS3'er iløpet av 12 måneder til en pris av $600/€600/6000Nkr! Men, at PS3 går forbi 360 kan jeg tru på, men det blir nok ikke før slutten av 2008, starten på 2009! Eller jeg kan ta fullstendig feil... da skal du få lov til å le av meg I desember 2007 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Vi får se, mye kan skje på tre måneder. 7674729[/snapback] 2måneder Jeg gleder meg hardt! Jeg skal så campe utenfor Elkjip jeg ass har startet å rekrutere venneflokken allerede Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg gleder meg hardt!Jeg skal så campe utenfor Elkjip jeg ass har startet å rekrutere venneflokken allerede 7677693[/snapback] Best du er tidlig ute, du så jo hva som skjedde med Wii som kosta 2000 i starten. Prisen gikk jo bare opp med nesten 50%. Får bare satse på at de ikke priser opp PS med 50% og Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Best du er tidlig ute, du så jo hva som skjedde med Wii som kosta 2000 i starten. Prisen gikk jo bare opp med nesten 50%. Får bare satse på at de ikke priser opp PS med 50% og 7678255[/snapback] Da tror jeg det blir stor holois i norges land. Om de setter en konsoll opp fra å koste vel 5500 ,- til 8250 ,- så taper vel Sony mye på det. De kvakksalverne som setter opp prisen på konsoller bare fordi det er få av dem fortjener sin egen stol på et meget varmt sted (jeg snakker da ikke om syden eller afrika). Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Håper virkelig PS3 kommer i mars, fordi nå er jeg lei av å vente. Kan vel være smart å sikre seg forhåndsbestilling (kanskje opptil flere steder) for å være sikret en maskin ved lansering. Kjenner jeg Sony rett, så vil det ikke akkurat være flust med maskiner ved lansering. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 sidan sony lover 6 milioner solgte units ved slutten av mars eller fiscial year som det heiter så skal dei ut med eit bra antall i europa mest sansynlig tidleg i mars, eg håper men tviler på att dei vil klare 2 millioner konsoller klare til eu lanseringa..men 2 millioner burde dei klare med tanke på det tallet dei har som mål i slutten av mars... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Best du er tidlig ute, du så jo hva som skjedde med Wii som kosta 2000 i starten. Prisen gikk jo bare opp med nesten 50%. 7678255[/snapback] 2000 til 2500 er langt under 50%. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Best du er tidlig ute, du så jo hva som skjedde med Wii som kosta 2000 i starten. Prisen gikk jo bare opp med nesten 50%. Får bare satse på at de ikke priser opp PS med 50% og 7678255[/snapback] Da tror jeg det blir stor holois i norges land. Om de setter en konsoll opp fra å koste vel 5500 ,- til 8250 ,- så taper vel Sony mye på det. De kvakksalverne som setter opp prisen på konsoller bare fordi det er få av dem fortjener sin egen stol på et meget varmt sted (jeg snakker da ikke om syden eller afrika). 7678275[/snapback] Selv ikke jeg er sÅ desp at jeg kjøper PS3 til ~8000, da venter jeg heller litt. for det har jeg ikke råd til atm! Mulig jeg har følgt dårlig med, men har det blitt sagt noe om hvor mange konsoller PAl'regionene får? Blir skuff hvis det var sånn med Wii, at f.eks hver platekompaniet-butikk kun får ~10konsoller! Tenk å være nr 11 i køen Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 eg vil da tro att du må ha bestilt på nett for ei stund sia for og kunne få en konsoll på lanseringsdagen..men slik tilstandene er i USA no så ser det jo ut som det ikkje blir så vanskelig og få tak i en ps3 etter lansering..nordmenn er vel kansje litt meir kjøpesterke.. Lenke til kommentar
patham Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Huff mars er jo litt rar måned for lansering av konsoll men bedre sent en aldri. Kommer det noe som har gått galt nå er det nok Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Om det blir utsatt igjen, så er det spikeren i kista for PS3 kjøpet mitt. Da har Sony tråkka på forbrukerne for mye og jeg investerer i en 360. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 _KroSjefen_: neppe: det er mange butikken som ikke praktiserer lister, så det eneste man kan gjøre da er å campe utenfor butikken. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Om det blir utsatt igjen, så er det spikeren i kista for PS3 kjøpet mitt. Da har Sony tråkka på forbrukerne for mye og jeg investerer i en 360. Akkurat utsettelsene er det vel ikke så mye sony selv kan noe for. Med mindre de plutselig skulle omstrukturere hele maskinen pga. manglende deler fra andre parter. Trolig ville vi da endt opp med 2010 release i steden Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nei, men de kunne jo planlagt litt bedre, og ikke sagt først at de skulle ha internasjonal release for så å utsette den her.. både MS og Nintendo klarte jo å slippe sine maskiner nesten samtidig i både Japan, Amerika og Europa, selv om det var veldig knapt med maskiner den første tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Best du er tidlig ute, du så jo hva som skjedde med Wii som kosta 2000 i starten. Prisen gikk jo bare opp med nesten 50%. 7678255[/snapback] 2000 til 2500 er langt under 50%. 7679728[/snapback] var vel 2,9 på elkjøp for litt siden? 2,7 på lefdal. Hadde faktisk regna med prisen på 2500, men når butikkene skrur opp over det, da blir det litt surt. Kjekt å ha en flisespikker uansett! Endret 9. januar 2007 av Slettet+214asdf125 Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Har trua på mars, men dersom den blir utsatt til høsten er sjansene store for at jeg plukker opp en Xbox360 i stedet. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 eneste som bekymrer meg er at sony ikke har gitt ut launch dato enda håper på 3.mars Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Hvis man går ut fra at PS3 skal lanseres i Mars i år så har jeg en teori om at vi får vite noe om endelig lanseringsdato denne måneden eller begynnelsen av Februar. Lansering på Fredag 30. Mars 2007 kanskje? Hehe, er jo moro å spekulere. Jeg hadde håpet av vi skulle få vite noe på årets CES, men den gang ei. Endret 9. januar 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Leste ett eller annet sted at Sony vil komme med en presse melding angående europa lanseringen i slutten av januar. Så da får vi endelig beskjeden vi har ventet på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå