Gå til innhold

PS3 Europe launch on track for March

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

PS3 Europe launch "on track for March"

Jack Tretton, chief executive of Sony Computer Entertainment, has once again re-stated Sony's European launch plans for the PS3, confirming that its on schedule for March.

"We're equally strong in all three markets. We can't afford to sacrifice any one of them," Tretton said.

This news follows speculation that the console will suffer further delays - although such has already been dismissed by Sony's Euro boss as being "without foundation."

Even if the PS3 does indeed launch in March, the Xbox 360 will have already been on sale in PAL territories for a year and four months. There's much catching up to be done.

Kilde

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Likevel tipper jeg at det kommer til å bli mangel av konsoller, sikkert 15-20 pr butikk. "Åhh, vi har opplevd aldri så stor etterspørsel, men vi jobber godt for å dekke etterspørselen" Sånn bullshitt tror jeg ikke no på ihvertfall.

Lenke til kommentar
Likevel tipper jeg at det kommer til å bli mangel av konsoller, sikkert 15-20 pr butikk. "Åhh, vi har opplevd aldri så stor etterspørsel, men vi jobber godt for å dekke etterspørselen" Sånn bullshitt tror jeg ikke no på ihvertfall.

7676082[/snapback]

Det blir ikke lansering uten mangel på konsoller.

Lenke til kommentar

fint og høre att sony har orden på tinga sine...men eg har tidligere uttalelser friskt i minne så eg avventer og ser hva som skjer..

eg synes att det er rart att dei ikkje har satt noken ekstakt dato enda..når det er kun 2 måneder til lansering...men når det har klart og levert 1 mill units til usa no så ser det ut til att produksjonen har tatt seg opp..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...