Gå til innhold

Test Drive Unlimited beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med at spillet blir omtrent identisk til Test Drive på Xbox 360. Du kan jo lese videoomtaler dersom du lurer på hvordan spillet er. :)

7674734[/snapback]

 

Håper det jeg også. Men håper bare ikke at graffikken ble dårligere eller no sånt, f.eks i Tom Clancy's Rainbow Six Vegas ser en del dårligere ut på PC enn X-box 360 etter min mening. Men hvis det blir like bra som på 360, gleder jeg meg :!: (Prøvde det såvidt det var på electromessa!)

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Ser ingen forskjell på RS: Vegas på Xbox 360 i forhold til PC. Spillet KAN selvfølgelig se dårligere ut på PC, men da er det kanskje pga svak PC eller svak oppløsning o.l som er justert i spillet. Det ligger flere screenshots fra Test Drive PC versonen på nettet, og grafikken ser helt lik ut og det samme gjelder nok spillbarheten.

Lenke til kommentar
Ser ingen forskjell på RS: Vegas på Xbox 360 i forhold til PC. Spillet KAN selvfølgelig se dårligere ut på PC, men da er det kanskje pga svak PC eller svak oppløsning o.l som er justert i spillet. Det ligger flere screenshots fra Test Drive PC versonen på nettet, og grafikken ser helt lik ut og det samme gjelder nok spillbarheten.

7675675[/snapback]

 

Hmm mulig, men screenshotsene av Vegas på 360 ser bedre ut enn det gjør på PC spør du meg, men mulig det ikke er det. Sitter her med en G80 så svak PC er nok ikke problemet. Jaja tror spillet blir bra uannsett :D

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
fikk veldig lyst til å registrere meg der nå, men får vel heller holde meg i skinnet. liker ikke å gi penger til sider som fileplanet.

7675889[/snapback]

 

Du vil uansett ikke få koden. Du må være registrert betatest bruker hos Atari.

 

http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=557170

 

"There will be an open beta in the near future. It has not started yet. You should recieve an email with the all the details within the next two weeks."

 

(merk: han er ikke atari ansatt, men brukermod på betatest forumet til Atari, så han har kanskje noe inside info om saken)

Lenke til kommentar
fikk veldig lyst til å registrere meg der nå, men får vel heller holde meg i skinnet. liker ikke å gi penger til sider som fileplanet.

7675889[/snapback]

 

Du vil uansett ikke få koden. Du må være registrert betatest bruker hos Atari.

 

http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=557170

 

"There will be an open beta in the near future. It has not started yet. You should recieve an email with the all the details within the next two weeks."

 

(merk: han er ikke atari ansatt, men brukermod på betatest forumet til Atari, så han har kanskje noe inside info om saken)

7702032[/snapback]

 

betan blir sluppet til alle betalende på fileplanet rundt 20. januar. det er ivertfall det jeg har hørt.

 

edit: den betaen som kjører akkurat nå er lukket, jeg kjenner ett par som deltar i den.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Jeg skulle bare så innderlig ønsket att TDU var litt mer simulasjons basert og ikke så arcade. Det hadde vært såå mye bedre om følelsen av å faktisk kjøre  bil var der, og ikke ett tog.

7702191[/snapback]

 

Hardcore mode :)

 

http://pc.ign.com/articles/754/754031p1.html

7702237[/snapback]

Hmm.. Dette var jo en glad nyhet :)

Nå gjenstår de jo bare å se ett review av hardcore systemet, så blir jeg kanskje å treffe på øya jeg også :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Etter jeg har skrevet inn den koden for betaen så kommer de det bare en svart skjerm opp. Hva skal jeg gjøre? ;s

7821732[/snapback]

Vet ikke om det funker å registrere keyen etter installasjonen i browseren.

Når du starter spillet så får du opp en skjerm hvor du må skrive inn keyen uansett..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...