MrL Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei, Test Drive Unlimited kommer ut snart, og for litt siden la Fileplanet ut en beta. Noen som har prøvd den enda? De som irriterer vettet av meg er at den kun er for betalende brukere Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Regner med at spillet blir omtrent identisk til Test Drive på Xbox 360. Du kan jo lese videoomtaler dersom du lurer på hvordan spillet er. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Regner med at spillet blir omtrent identisk til Test Drive på Xbox 360. Du kan jo lese videoomtaler dersom du lurer på hvordan spillet er. 7674734[/snapback] Håper det jeg også. Men håper bare ikke at graffikken ble dårligere eller no sånt, f.eks i Tom Clancy's Rainbow Six Vegas ser en del dårligere ut på PC enn X-box 360 etter min mening. Men hvis det blir like bra som på 360, gleder jeg meg :!: (Prøvde det såvidt det var på electromessa!) Endret 8. januar 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ser ingen forskjell på RS: Vegas på Xbox 360 i forhold til PC. Spillet KAN selvfølgelig se dårligere ut på PC, men da er det kanskje pga svak PC eller svak oppløsning o.l som er justert i spillet. Det ligger flere screenshots fra Test Drive PC versonen på nettet, og grafikken ser helt lik ut og det samme gjelder nok spillbarheten. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 fikk veldig lyst til å registrere meg der nå, men får vel heller holde meg i skinnet. liker ikke å gi penger til sider som fileplanet. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Ser ingen forskjell på RS: Vegas på Xbox 360 i forhold til PC. Spillet KAN selvfølgelig se dårligere ut på PC, men da er det kanskje pga svak PC eller svak oppløsning o.l som er justert i spillet. Det ligger flere screenshots fra Test Drive PC versonen på nettet, og grafikken ser helt lik ut og det samme gjelder nok spillbarheten. 7675675[/snapback] Hmm mulig, men screenshotsene av Vegas på 360 ser bedre ut enn det gjør på PC spør du meg, men mulig det ikke er det. Sitter her med en G80 så svak PC er nok ikke problemet. Jaja tror spillet blir bra uannsett Endret 8. januar 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
nitor Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 fikk veldig lyst til å registrere meg der nå, men får vel heller holde meg i skinnet. liker ikke å gi penger til sider som fileplanet. 7675889[/snapback] Du vil uansett ikke få koden. Du må være registrert betatest bruker hos Atari. http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=557170 "There will be an open beta in the near future. It has not started yet. You should recieve an email with the all the details within the next two weeks." (merk: han er ikke atari ansatt, men brukermod på betatest forumet til Atari, så han har kanskje noe inside info om saken) Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg skulle bare så innderlig ønsket att TDU var litt mer simulasjons basert og ikke så arcade. Det hadde vært såå mye bedre om følelsen av å faktisk kjøre bil var der, og ikke ett tog. Lenke til kommentar
nitor Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg skulle bare så innderlig ønsket att TDU var litt mer simulasjons basert og ikke så arcade. Det hadde vært såå mye bedre om følelsen av å faktisk kjøre bil var der, og ikke ett tog. 7702191[/snapback] Hardcore mode http://pc.ign.com/articles/754/754031p1.html Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 uansett jeg skal iallefall prøve dette spillet når det komemr ut på pc. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) fikk veldig lyst til å registrere meg der nå, men får vel heller holde meg i skinnet. liker ikke å gi penger til sider som fileplanet. 7675889[/snapback] Du vil uansett ikke få koden. Du må være registrert betatest bruker hos Atari. http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=557170 "There will be an open beta in the near future. It has not started yet. You should recieve an email with the all the details within the next two weeks." (merk: han er ikke atari ansatt, men brukermod på betatest forumet til Atari, så han har kanskje noe inside info om saken) 7702032[/snapback] betan blir sluppet til alle betalende på fileplanet rundt 20. januar. det er ivertfall det jeg har hørt. edit: den betaen som kjører akkurat nå er lukket, jeg kjenner ett par som deltar i den. Endret 12. januar 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg skulle bare så innderlig ønsket att TDU var litt mer simulasjons basert og ikke så arcade. Det hadde vært såå mye bedre om følelsen av å faktisk kjøre bil var der, og ikke ett tog. 7702191[/snapback] Hardcore mode http://pc.ign.com/articles/754/754031p1.html 7702237[/snapback] Hmm.. Dette var jo en glad nyhet Nå gjenstår de jo bare å se ett review av hardcore systemet, så blir jeg kanskje å treffe på øya jeg også Lenke til kommentar
nitor Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) En liten oppdatering: "The open beta for TDU is tentatively scheduled for the 22nd of January" "The beta game version is open to non-subscription folks -- with the usual longer wait times to download." http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=557170 Endret 19. januar 2007 av nitor Lenke til kommentar
ELF Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Nå har det komt ut OPEN beta på fileplanet, riktignok må du ha en beta nøkkel som alle medlemmer som har sagt vill ha får... Link: http://www.fileplanet.com/171258/170000/fi...nlimited-Client Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ser utrolig pent ut dette spillet. Gledet meg lenge, laster ned nå. Er forøvrig en annen tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=705779&hl= Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Sitter her med betaen.. Utrolig pent spill Test_drive.bmp Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Etter jeg har skrevet inn den koden for betaen så kommer de det bare en svart skjerm opp. Hva skal jeg gjøre? ;s Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Etter jeg har skrevet inn den koden for betaen så kommer de det bare en svart skjerm opp. Hva skal jeg gjøre? ;s 7821732[/snapback] Vet ikke om det funker å registrere keyen etter installasjonen i browseren. Når du starter spillet så får du opp en skjerm hvor du må skrive inn keyen uansett.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Noen som vet hvor lenge denne trailen varer? Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Etter jeg har skrevet inn den koden for betaen så kommer de det bare en svart skjerm opp. Hva skal jeg gjøre? ;s 7821732[/snapback] Den skjermen får jeg også når jeg registrerer meg for å motta koden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg