The Hoff Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei I det siste har maskinen plutselig sluknet, hovedsaklig under spilling men også under vanlig surfing. Maskinen skrur seg ikke av, men skjermen blir svart og evt. musikk som blir avspilt stopper. Hvordan kan man feilsøke for å finne ut av hvilke(n) komponent(er) som streiker? Jeg mistenker at det er grafikkortet pga. av det datt av en liten "dings" da jeg monterte ny kjøler, men dette er flere år siden så rart hvis det plutselig skulle slå ut nå. Merk at ingenting er overklokket, og at ifølge de ulike målerne så har jeg ingen temperaturproblemer. Noen som vet om steder i Trondheim hvor man kan levere inn pcen for å få en full diagnose? Specs: MSI K8N Neo Platinum (754) 3200+ Albatron 6800GT med Zalman VF700 CU Geil 2048 mb Value Series 4 stk hd Mist 500W På forhånd takk! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Heh, merkelig.. Trur mer og mer att dette er ett virus som går rundt.. Jeg har omtrent samme problem.. Bare hos meg blir det ikke svart. Skjemen fryser, med alt innkludert musepeker. Musikken/lyden stopper opp og begynner å hakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå