Paulex Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Herregud, hva kan dem gjøre da? Blizzard er ikke trollmenn heller. Synes de gjør en god jobb jeg, når det kommer til dette. Lenke til kommentar
Blue_Vex Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er rimelig sikker på at Blizz gjør mye for å stoppe dette. Eneste gold whisperen jeg har fått som har fått meg til å dra på smilebåndet var den som ønska meg merry christmas. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hehe, ja husker jeg fikk en "Special Merry Christmas Coupon!" Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det finnes gull selgere som står i startstedet og spammer general chat i AQ 40 / BWL / MC / NAXX etc.etc over alt. ^^ 7673813[/snapback] Hvordan gjør de det? 7673876[/snapback] Vettafaen, heile guildet blir forvirra når det popper opp ^^ . Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Blir bare mer og mer av det ja..Får flere mailer og whispers hver dag. Kjipt at man ikke slipper unna mailspam i spill engang Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 fult mulig å chatte i general chatten et annet sted en det du er ved å bruke /join general - *stedsnavn* eller /join [general - *stedsnavn*] husker ikke helt hvilken, og er egentlig ikke sikker på om det funker lenger... funket opp til 2.0 patchen, men jeg har ikke testet etter det. og en addon som blokker whisper osv. fra lvl 1 chars hadde vært genialt! de fleste gold selgere gidder jo ikke å lvle charen opp noe før de spammer... Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Masse spam filter addon ute og går nå. kan være en ide og bruke det, hjelper riktig nok ikke mot mail men, deilig og slippe mas i chatten >>Antigoldspam<< >>spamsentry-anti-goldspam<< Sjøl bruker jeg FuBar-HeyFu Men for og bruke den trenger du FuBar. Er det mye spam på serveren di er det en drøm og kunne slippe det. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det verste som var når jeg var i Bwl, og general chatten der ble spammet med gold seller sider. irriterte en god del folk. De er jo overalt. mail, whisp,general, midt i IF....hater de så hardt. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det finnes gull selgere som står i startstedet og spammer general chat i AQ 40 / BWL / MC / NAXX etc.etc over alt. ^^ 7673813[/snapback] Hvordan gjør de det? 7673876[/snapback] Vettafaen, heile guildet blir forvirra når det popper opp ^^ . 7676312[/snapback] /join general mc f.eks Ihvertfall den forklaringen jeg har fått. Lenke til kommentar
jolil123 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 husker en gang jeg skulle bruke pct... jeg hadde sjekke 3dager før om jeg hadde noe i mailen... så 3 dagen skulle jeg bare inn å sjekke noe å si hadde til guildet etc.. så gikk playtime ut.. skulle jeg til å bruke den pct... så står det at jeg hadde mail i mailboxen.. da måtte jeg ut med 100kr extra for å gå inn å sjekke hva som var i posten, å gjett hva som var der? Reklame for gull! -_-! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå